• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
6

ملوان در انزلی بدنبال تثبیت صدرنشینی؛ بازی سخت شهرداری آستارا در کرمان

  • کد خبر : 31362
  • 02 بهمن 1400 - 20:07
ملوان در انزلی بدنبال تثبیت صدرنشینی؛ بازی سخت شهرداری آستارا در کرمان
گیلان شهر :در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور، ملوان در بندرانزلی بدنیال تثبیت صدرنشینی است اما شهرداری بندرآستارا برای رسیدن به پله های بالاتر جدول بازی بسیار سختی در کرمان پیش رو دارد.

گیلان شهر /به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر یکشنبه(فردا) سوم بهمن ماه برگزار می‌شود که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی باید در یک دیدار خانگی رو در روی تیم قعرنشین ماشین سازی تبریز قرار گیرد و تیم شهرداری آستارا نیز باید در کرمان به مصاف تیم مدعی مس برود.

امتیازات، جایگاه تیمها و همچنین نتیجه های بدست آمده نشان می دهد که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته پانزدهم کار آسانی را پیش رو داشته باشد و انتظار می‌رود که در برابر مس پیروزاز زمین خارج شوند.

اما در سوی دیگر تیم شهرداری آستارا در شرایطی برای کسب امتیاز پا در زمین مس کرمان می گذارد که این تیم یکی از مدعیان صدر جدولی و تغییر کننده اصلی ملوان انطلی صدرنشین است.

ملوان بدنبال تثبیت صدرنشینی با یک پیروزی خانگی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که هم اینک در صدر جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ دسته اول کشور قرار دارد و یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ برتر است، باید در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف تیم ماشین سازی تبریز برود.

ملوانان که چند هفته‌ای است بر صدر جدول تکیه زده‌اند، با انجام بازی‌های قابل قبول یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی در رقابتهای فصل جاری بشمار می‌روند و به همین دلیل، انتظار می‌رود که این تیم در یک بازی هوشمندانه بتواند برابر ماشین سازی تبریز به برتری برسد.

این نماینده گیلان تاکنون شکستی را در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول نداشت و با هشت پیروزی و ۶ مساوی، با ۳۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به همین دلیل حداقل بر روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی خانگی مقابل تیم ماشین سازی تبریز دارد.

از سوی دیگر با توجه به فاصله کم امتیاز دیگر مدعیان صدر جدول، تیم فوتبال ملوان نیازمند پیروزی در این دیدار خانگی است و به همین دلیل انتظار می‌رود کادرفنی این تیم با یک ترکیب هجومی رو در روی ماشین سازی قرار گیرد.

هم اینک تیم مس کرمان با ۲۹ امتیاز جدی ترین تعقیب کننده تیم ملوان در صدر جدول است و منتظر لغزش این تیم خواهدبود تا خود صدرنشین شود و به همین دلیل ملوانان برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل و همچنین برای اینکه جدی‌ترین مدعی قهرمانی فصل جاری قلمداد شود، نیازمند پیروزی در بازی‌های خانگی خود است.

انسجام در خطوط مختلف برگ برنده ملوانان

البته یکی از نقاط قوت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، وجود انسجام مناسب در خطوط مختلف این تیم است به خصوص هنگام دفاع، بازیکنان ملوان به خوبی کارهای دفاعی را انجام می‌دهند و به همین دلیل این تیم تاکنون شکستی را در رقابتهای فصل جاری کسب نکرده است.

در نقطه مقابل با توجه به وضعیت تیم ماشین سازی تبریز در جدول رده‌بندی، ملوانان باید این فرصت را غنیمت شمرده تا برابر این تیم به یک پیروزی ارزشمند دست یابند تا از لحاظ تفاضل گل نیز، وضعیت این تیم نسبت به سایر مدعیان بهتر شود.

همچنین تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شرایط نامناسبی در جدول رده‌بندی دارد و تا پایان هفته چهاردهم با کسب فقط چهار امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته و از هم‌اینک یکی از مدعیان سقوط از این رقابتها محسوب می‌شود.

ماشین سازی تبریز در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول کشور تاکنون پیروزی کسب نکرده و با چهار تساوی و ۱۰ شکست، در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و بعید است ملوانان در دیدار خانگی خود مقابل تیم ماشین سازی تبریز با مشکل مواجه شوند.

از سوی دیگر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ۱۴ بازی گذشته خود ۳۵ گل دریافت کرده تا ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را داشته باشد که این امر بهترین فرصت برای ملوان است تا از استفاده مناسب از این نقطه ضعف ماشین سازی، به یک پیروزی پرگل دست یابد.

هم‌اینک و تا پایان هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ، ملوان بندرانزلی با کسب ۳۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با کسب چهار امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

بازی سخت شهرداری آستارا مقابل مس کرمان   

اما تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول کشور باید در یک دیداری خارج از خانه رو در روی تیم مس کرمان قرار گیرد.

شهرداری آستارا که در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول تاکنون توانسته همانند فصل گذشته نتایج خوبی را کسب و پس از چندین هفته ناکامی پی در پی اکنون در نیمه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و نیازمند کسب امتیاز در این دیدار خارج از خانه است.

نتایج نامناسب این تیم در رقابتهای فصل جاری باعث شد تا مسئولان این باشگاه دست به تغییر کادرفنی خود بزنند که در این راستا، پایان رافت جایگزین فرشاد پیوس شد و این مربی بومی نیز در ۲ بازی ابتدایی مغلوب شد اما هفته گذشته توانست نخستین پیروزی را پس از چند هفته شکست و تساوی کسب کند.

ملوان در انزلی بدنبال تثبیت صدرنشینی؛ بازی سخت شهرداری آستارا در کرمان

با این وجود هوادار شهرداری آستارا انتظار دارند که با توجه به پیروزی هفته گذشته، روند صعودی این تیم با سرمربیگری پایان رافت ادامه یابد و این تیم در بازی سخت خود مقابل مس کرمان نیز، نتیجه دلخواهی را کسب کند.

چشم ملوانان به شهرداری‌

البته کسب نتیجه مساوی و یا حتی پیروزی شهرداری بندرآستارا مقابل مس کرمان، فقط خوشایند طرفداران شهرداری آستارا  نیست چون متوقف شدن تیم مس کرمان، توسط شهرداری استارا ، می‌تواند بهترین خبر برای ملوانان و طرفداران این تیم باشد زیرا همانطور که در بالا نیز گفته شد مس جدی‌ترین تعقیب کننده ملوان در صدر جدول است و از دست دادن امتیاز توسط این تیم، به سود ملوانان خواهد بود.

به همین دلیل بازی شهرداری بندرآستارا مقابل مس کرمان یکی از مهمترین بازی‌های هفته پانزدهم لیگ دسته اول بشمار می‌رود که نتیجه این دیدار برای ملوان دیگر نماینده گیلان نیز مهم است و تمامی طرفداران فوتبال در گیلان چشم اتنظار کسب امتیاز شهرداری آستارا مقابل مس کرمان هستند.

اما تیم مس کرمان نیز با توجه به اینکه در یک دیدار خانگی مقابل تیم شهرداری آستارا قرار خواهد گرفت، به طور حتم فقط چشم به کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز این دیدار دوخته تا با برتری در این دیدار خانگی ، همچنان یکی از مدعیان جدی لیگ قرار داشته باشد.

به هرحال پایان رافت سرمربی جدید شهرداری بندرآستارا کار سخت و دشواری را در کرمان و در دیدار برابر مس دارد اما این تیم برای اینکه روند صعودی خود را دنبال کند، نیازمند کسب امتیاز در این بازی سخت است.

هم‌اینک و تا پایان هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، مس کرمان با کسب ۲۹ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و تیم شهرداری بندرآستارا نیز با کسب ۱۷ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=31362

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics