• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
5

طرح هادی در برخی روستاهای گیلان اراضی ملی و زراعی را تهدید می‌کند

  • کد خبر : 31226
  • 22 دی 1400 - 15:14
طرح هادی در برخی روستاهای گیلان اراضی ملی و زراعی را تهدید می‌کند
معاون دادگستری گیلان گفت: اجرای طرح هادی در برخی از روستاها تهدیدی برای زمین‌های زراعی مردم، اراضی ملی، ساحل، جنگل‌ها و مراتع است.

گیلان شهر /به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، احمد آقایی صبح امروز در بازدید از از روستای گتگسر از توابع گیسوم شهرستان تالش برای رسیدگی به اعتراض اهالی روستا به طرح هادی اظهار داشت: اجرای طرح هادی در این روستا تهدیدی برای زمین‌های زراعی مردم و اراضی ملی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه قطعاً این طرح نیاز به بازنگری دارد تا اراضی کشاورزی، ملی و جنگلی از طرح هادی خارج شوند تصریح کرد: باید بازنگری طوری باشد که طرح هادی تهدیدی برای این روستا نبوده و از عوامل توسعه آن باشد.

وی با تأکید بر لزوم صیانت از منابع طبیعی و حفظ کاربری زمین‌های زراعی افزود: با قصورکنندگان اجرای طرح هادی که سبب سوء استفاده فرصت‌طلبان و سودجویان می‌شوند پس از بررسی‌های کارشناسی برخورد قانونی می‌شود.

آقایی از برگزاری نشستی برای بررسی مشکل این روستا در حوزه طرح هادی خبر داد و خاطرنشان کرد: نشستی در روزهای آینده در دادگستری رشت برای بازنگری طرح هادی در روستای گتگسر تالش و احیای زمین‌های زراعی روستا برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، رئیس کل دادگستری استان گیلان حجت‌الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی و معاون وی احمد آقایی به همراه جمعی از مدیران استانی برای رسیدگی به اعتراض اهالی در حوزه طرح هادی از روستای گتگسر از توابع گیسوم شهرستان تالش بازدید کردند.

انتهای پیام/۶۱۴/س

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=31226

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics