• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
5

اعضای شورای شهر رشت به جشن اهدای کتاب دعوت نشدند!/ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت: فراموش کردیم!

  • کد خبر : 30624
  • 04 آذر 1400 - 17:37
اعضای شورای شهر رشت به جشن اهدای کتاب دعوت نشدند!/ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت: فراموش کردیم!
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: جشن اهدای کتاب در پارک شهر(باغ محتشم) برگزار شد، اما در اقدامی عجیب اعضای شورا به این مراسم دعوت نشدند.

گیلان شهر /نادر حسینی اظهار کرد: جشن اهدای کتاب با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، انجمن خیران کتابخانه‌ساز این استان و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و با حضور با جمعی از مسئولان و شهروندان، با شعار “اهدای کتاب، اهدای دانایی” در پارک شهر (باغ محتشم) رشت با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برگزار شد.

‼️وی افزود: متولیان برگزاری مراسم جشن کتاب در اقدامی عجیب، اعضای شورای اسلامی شورای شهر برای حضور در این مراسم دعوت نکردند.

♨️رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه من از طریق رسانه‌ها از برگزاری این مراسم مطلع شدم، تصریح کرد: با توجه به اینکه مراسم اهدای کتاب در ملک شهرداری برگزار شد و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت یکی از متولیان اصلی برگزاری آن بود، باید یک هفته زودتر با ارسال نامه‌ای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر را به چنین مراسم مهمی دعوت می‌کردند.

?حسینی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت، تعدد برگزاری برنامه‌ها و فراموشی را علت دعوت نشدن اعضای شورای اسلامی شهر به مراسم جشن کتاب عنوان کرده است، تصریح کرد: اقدام سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت مورد انتقاد است؛ تذکرات لازم به مسئولان این سازمان داده شد و این افراد توبیخ و متعهد شدند که هرگز چنین سهل‌انگاری را تکرار نکنند.خزر انلاین

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=30624

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics