• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
7
در نشست مشترک با دکتر عین اللهی؛

مسوولان عالی گیلان توجه بیشتر وزیر بهداشت به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان را خواستار شدند

  • کد خبر : 30545
  • 02 آذر 1400 - 0:23
مسوولان عالی گیلان توجه بیشتر وزیر بهداشت به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان را خواستار شدند
استاندار گیلان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در دیدار مشترک با وزیر بهداشت خواستار توجه بیشتر دکتر عین اللهی به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان استان شدند.

به گزارش گیلان شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛  عصر امروز نشستی با حضور دکتر اسدالله عباسی- استاندار گیلان، دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین سیدکاظم دلخوش اباتری- نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با دکتر بهرام عین اللهی-  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار شد.

در این دیدار مسوولان گیلان توجه ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حوزه سلامت استان از جمله در بخش توسعه زیرساخت‌های بهداشت، درمان و همچنین تجهیزات  را خواستار شدند.

درخواست تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های عام المنفعه بخش بهداشت و درمان گیلان از جمله طرح های تحول سلامت، تامین اعتبار جهت تسریع در ساخت بیمارستان در دست احداث پورسینا و تکمیل دانشکده پزشکی ، ساخت  بیمارستان های جدید رازی و شفا و همچنین اختصاص سهمیه بیشتر در زمان توزیع نیروهای تخصصی به گیلان از مهمترین موضوعاتی بود که در نشست مشترک استاندار گیلان،  نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با وزیر بهداشت مطرح شد.

همچنین در این نشست، اختصاص دستگاه های MRIبرای مراکز آموزشی و درمانی رشت و بیمارستان های شهرستانهای غرب و شرق استان، مجهز کردن بیمارستان های استان به تجهیزات سرمایه ای و تشخیص طبی و…این حوزه از دیگر خواسته هایی بود که مسوولان گیلان در نشست با دکتر عین اللهی مطرح کردند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=30545

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics