• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
7
در نشست مشترک با دکتر عین اللهی؛

مسوولان عالی گیلان توجه بیشتر وزیر بهداشت به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان را خواستار شدند

  • کد خبر : 30545
  • 02 آذر 1400 - 0:23
مسوولان عالی گیلان توجه بیشتر وزیر بهداشت به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان را خواستار شدند
استاندار گیلان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در دیدار مشترک با وزیر بهداشت خواستار توجه بیشتر دکتر عین اللهی به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان استان شدند.

به گزارش گیلان شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛  عصر امروز نشستی با حضور دکتر اسدالله عباسی- استاندار گیلان، دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین سیدکاظم دلخوش اباتری- نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با دکتر بهرام عین اللهی-  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار شد.

در این دیدار مسوولان گیلان توجه ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حوزه سلامت استان از جمله در بخش توسعه زیرساخت‌های بهداشت، درمان و همچنین تجهیزات  را خواستار شدند.

درخواست تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های عام المنفعه بخش بهداشت و درمان گیلان از جمله طرح های تحول سلامت، تامین اعتبار جهت تسریع در ساخت بیمارستان در دست احداث پورسینا و تکمیل دانشکده پزشکی ، ساخت  بیمارستان های جدید رازی و شفا و همچنین اختصاص سهمیه بیشتر در زمان توزیع نیروهای تخصصی به گیلان از مهمترین موضوعاتی بود که در نشست مشترک استاندار گیلان،  نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با وزیر بهداشت مطرح شد.

همچنین در این نشست، اختصاص دستگاه های MRIبرای مراکز آموزشی و درمانی رشت و بیمارستان های شهرستانهای غرب و شرق استان، مجهز کردن بیمارستان های استان به تجهیزات سرمایه ای و تشخیص طبی و…این حوزه از دیگر خواسته هایی بود که مسوولان گیلان در نشست با دکتر عین اللهی مطرح کردند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=30545

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics