• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
3

جانشین نیروی زمینی ارتش: از ‌امنیت “مثال‌زدنی، ‌بی‌بدیل و بی‌نظیر” برخورداریم/ جلوی “توطئه‌ و نفوذ” دشمن را گرفته‌ا‌ی

  • کد خبر : 30058
  • 14 مهر 1400 - 17:24
جانشین نیروی زمینی ارتش: از ‌امنیت “مثال‌زدنی، ‌بی‌بدیل و بی‌نظیر” برخورداریم/ جلوی “توطئه‌ و نفوذ” دشمن را گرفته‌ا‌ی
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان "از یک امنیت مثال‌زدنی برخورداریم"، گفت: دشمنان از هیچ برنامه‌ریزی برای برهم‌زدن آرامش و امنیت نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند و توطئه‌های مختلفی را علیه این نظام به‌کار می‌گیرند.

به گزارش گیلان شهر، امیر سرتیپ نوذر نعمتی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن اظهار داشت: کشور در چند سال اخیر همواره با بحران‌ زلزله، سیل و در دو سال اخیر نیز درگیر ویروس منحوس کرونا بود و هنوز مردم دنیا درگیر این ویروس هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور را از مهم‌ترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امنیتی که امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران استوار است، امنیتی بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

میر نعمتی با بیان اینکه دشمنان از هیچ برنامه‌ریزی برای برهم زدن آرامش و امنیت نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند و توطئه‌های مختلفی را علیه این نظام به‌کار می‌گیرند گفت: دشمن دور تا دور کشور می‌گردد تا رخنه‌ای برای نفوذ پیدا کند اما با فداکاری همه نیروهای مسلح امروز از یک امنیت مثال‌زدنی برخوردار هستیم.

د: ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش از تمام توان خود برای خدمت به مردم بهره می‌گیرد و نیروی زمینی ارتش از روز نخست با هماهنگی مسئولان استان وارد گیلان شد و هر اقدامی که انجام‌ شد با هماهنگی مسئولان استان بوده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی ارتش همچنان در حال خدمت به بیماران کرونایی در سراسر کشور است تصریح کرد: مهربانی مردم نسبت به ما مسئولیت‌مان را در خدمتگزاری سنگین‌تر می‌کند و هرچه در توان داریم برای مردم انجام می‌دهیم.

 

به گزارش تسنیم، در انتهای این مراسم تفاهم‌نامه‌های مربوط به طرح‌های خدمت‌رسانی، توسعه فضاها و عمرانی در استان گیلان از جمله تفاهم‌نامه بین شرکت آب و فاضلاب گیلان و ارتش، تفاهم‌نامه بین اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان با ارتش تبادل شد.تسنیم

 

انتهای پیام/۶۱۲/ش+

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=30058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics