• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
2

سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان تبریک عرض می نمایم.

  • کد خبر : 29178
  • 22 خرداد 1400 - 14:00
سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان تبریک عرض می نمایم.

به گزارش گیلان شهر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان متن پیام رئیس شورای اسلامی استان گیلان به این شرخ است سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان تبریک عرض می نمایم.دهه کرامت ایام مبارک و […]

به گزارش گیلان شهر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان متن پیام رئیس شورای اسلامی استان گیلان به این شرخ است

سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان تبریک عرض می نمایم.دهه کرامت ایام مبارک و پر برکتی است که عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز خواهد شد و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم خواهد شد.

نامگذاری این روز عزیز را به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران پاکدامن ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند عزیز توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت را به همه ما عنایت فرماید.
علیرضا غفاری
رئیس شورای اسلامی استان گیلان

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=29178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics