• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
3
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی

توصیه کروبی، شرکت مردم در انتخابات است / جبهه اصلاحات با یک کاندیدا می‌آید / زمینه نامزدی ظریف وجود دارد / لاریجانی پتانسیل اداره کشور را دارد / نامزد نمی‌شوم / احمدی‌نژاد دروغ گفت / خاطرات ۸۸ هاشمی باید منتشر شود

  • کد خبر : 29009
  • 15 اردیبهشت 1400 - 19:41
توصیه کروبی، شرکت مردم در انتخابات است / جبهه اصلاحات با یک کاندیدا می‌آید / زمینه نامزدی ظریف وجود دارد / لاریجانی پتانسیل اداره کشور را دارد / نامزد نمی‌شوم / احمدی‌نژاد دروغ گفت / خاطرات ۸۸ هاشمی باید منتشر شود
کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ گفت: آقای کروبی در تلاش هستند که خیلی وارد فضای سیاسی انتخاباتی نشوند اما توصیه وی شرکت مردم در انتخابات است.

به گزارش گیلان شهر :غلامحسین کرباسچی در گفتگو با خبر فوری که له طور زنده از اینستاگرام پخش می‌شد، اظهار داشت: حال عمومی آقای کروبی خوب است و مشکلی ندارند؛ الان در منزل درحال استراحت هستند. آقای کروبی همچنان نگران انقلاب هستند و دلسوزی‌های قبلی را دارند. صندوق رای تنها نقطه امید برای تغییرات است و باید به انتخابات پناه ببریم.

وی افزود: تلاش کارگزاران سازندگی این است که در قالب جبهه اصلاحات در انتخابات حضور پیدا کند.

او در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: از تصمیمات اخیر ظریف برای شرکت در انتخابات خبر ندارم؛ برداشت دوستان ما این است که زمینه حضور ظریف در انتخابات وجود دارد.

وی با بیان اینکه آقای محسن هاشمی آمادگی برای شرکت در انتخابات را دارد، یادآور شد: جبهه اصلاحات در این انتخابات بیش از یک نفر را معرفی نخواهد کرد

او درباره عملکرد دولت نیز یادآور شد: آقای روحانی در دولت اولش موفق بود؛ اگر ترامپ وجود نداشت قطعا شرایط امروز به وجود نمی‌آمد.

غلامحسین کرباسچی در پاسخ به سوالی درباره حمایت اصلاح‌طلبان از نامزدی علی لاریجانی نیز گفت: من ارتباطی با آقای لاریجانی ندارم. من می‌دانم که خیلی از نیروهای اصولگرا دارند روی یک چهره‌ای که بتواند شرایط کشور را مدیریت کند، فکر می‌کنند؛ آقای لاریجانی این پتاسیل را دارد.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی یک سری دشمنان سیاسی قسم خورده دارد؛ می‌خواهند از حضور لاریجانی در انتخابات وحشت بیندازند. تا این لحظه حمایت کارگزاران از لاریجانی شایعه است اما ممکن است شرایط جوری پیش برود که از وی حمایت شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره نامزدی خود نیز اظهار کرد: من بنایی برای شرکت در انتخابات ندارم و همچین چیزی به ذهن من نرسیده است. همه مسئولیت هایی که به من سپرده شده با اصرار دیگران بوده است و زیر بار مسئولیتی که جز گرفتاری برای ما ندارد، نمی‌روم. حب پست و مقام ندارم

وی افزود: سخت‌ترین شب کاری من شب عملیات کربلای۴ بود.

کرباسچی به حوادث سال ۸۸ هم اشاره کرد و افزود: عملکرد آقای احمدی نژاد در سال ۸۸ در برانگیختن مردم موثر بود. در سال ۸۸ آقای هاشمی ضمن توجه به اعتراضات مردم تلاش می‌کردند از اعتراضات خوشونت‌ آمیز جلوگیری کند. اگر خاطرات آقای هاشمی در مورد سال ۸۸ منتشر شود خیلی از موارد روشن خواهد شد.

وی با اشاره به یکی از پرونده‌های مربوط به آن دوره هم توضیح داد: رشت الکتریک را آقای احمدی نژاد به دروغ مطرح کرد و دادگاه این مسئله را بررسی کرد و تبرئه صورت گرفت.

مشروح این گفتگو به زودی منتشر خواهد شد.

 

منبع: خبرفوری

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=29009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics