• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
6
دبیر ستاد انتخابات گیلان خبر داد

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در گیلان

  • کد خبر : 28781
  • 16 فروردین 1400 - 23:18
آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در گیلان
 دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: ثبت‌نام داوطلبان شششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و عشایر گیلان از صبح امروز، ۱۶ فروردین آغاز شد.

به گزارش گیلان شهر :مجید هاشم‌پور با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر به مدت یک‌ هفته(تا ۲۲ فروردین ماه) ادامه دارد، اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها به چهار  شیوه حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در خصوص روش‌های ثبت‌نام افزود: ثبت‌نام غیرحضوری به سه شیوه تلفن همراه، رایانه‌های شخصی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاهای استان خواهد بود و همچنین با مراجعه حضوری به ۴۴ بخشداری استان فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان استان انجام می‌شود.

وی گفت: داوطلبان برای استفاده از تلفن همراه جهت ثبت‌نام حتما از تلفن‌های همراه شخصی خود استفاده کنند ضمن آنکه در ثبت‌نام اعم از حضوری و غیرحضوری، پیامک تحت عنوان «ثبت‌نام شده قطعی شده است» را دریافت کنند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: حتما از اولین ساعات نسبت به امر ثبت‌نام اقدام شود و این مهم به روزها و ساعات پایانی موکول نگردد چراکه در صورت مواجه شدن با نقص پرونده‌ای در فرآیند ثبت‌نام،  امکان و فرصت قانونی برای رفع نقص وجود داشته باشد .

هاشم‌پور ادامه داد: ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم و تصویر آن برای مردان، یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید، داشتن سواد خواندن و نوشتن برای شورای روستاهای تا ۲۰۰ خانوار از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این دوره انتخابات شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر دیپلم برای شورای روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و همچنین رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاها می‌باشد.

به گزارش ایسنا؛ ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و  عشایری ۲۸ خرداد ماه همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=28781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics