• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
5
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان:

حضور افراد سالم و مدیر مطالبه جدی مردم در انتخابات شوراها است

  • کد خبر : 28683
  • 11 فروردین 1400 - 0:31
حضور افراد سالم و مدیر مطالبه جدی مردم در انتخابات شوراها است
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان با اشاره به حساسیت‌ها انتخاب اعضای شورای شهر و روستا، گفت: حضور افراد سالم و مدیر مطالبه جدی مردم در انتخابات شوراها است.

به گزارش گیلان شهر ، حاج خلیل بهروز فر پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشترک دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستایی فومن با اشاره به مشکلات جوانان در شهرها و روستاهای کشور، گفت: بیش از ۱۲ میلیون جوان در موقعیت تشکیل خانواده و ازدواج قرار دارند که به علت مشکلات اشتغال و مسکن از این تصمیم مهم باز مانده اند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور مربوط به تحریم‌ها و دشمنان خارجی نظام است، تصریح کرد: ایران با وجود منابع سرشار و درآمد زا دچار خود تحریمی شده و در توزیع کالاهای اساسی بی عدالتی و نابسامانی مدیریتی وجود دارد.

بهروزی فر به تلاش نمایندگان مجلس یازدهم در خصوص تبصره‌ها و بندهای الحاقی به بودجه پیشنهادی دولت اشاره کرد و افزود: ساختار بودجه سال جاری برای پایتخت متمرکز و وابسته به درآمدهای نفتی بود که نمایندگان مجلس با تغییر بخش‌هایی از این لایحه جهت توزیع عادلانه خدمات عمومی گام برداشتند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات اجتماعی و اقتصادی در سطح روستا مربوط به مهاجرت‌ها و زمین فروشی‌ها به افراد غیر بومی است، اظهار کرد: روستاییان با تلاش به دنبال حفظ بافت روستایی و گذران امرار معاش از طریق کشاورزی هستند که دولت باید با قرار دادن قوانین و امتیازات ویژه به کمک روستاییان بشتابد.

بهروزی فر با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، افزود: باید افرادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قبول مسئولیت کنند که شایسته این نظام باشند.

وی بخش عمده مشکلات روستاییان را در خصوص ترمیم و آسفالت رسانی راه‌های روستایی دانست و ادامه داد: اعتبار کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن در سال گذشته تنها ۱۶ میلیارد بود که ۲۰ درصد آن تخصیص یافت که با توجه به کاستی‌های موجود کفایت نمی‌کرد.

نماینده فومن و شفت در مجلس به انتخابات پیش رو در خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: حساسیت‌ها در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بسیار زیاد است و در این راستا مردم مطالبه گر خواستار حضور افراد سالم و دارای صلاحیت در این انتخابات هستند.

کد خبر ۵۱۷۷۹۹۲
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=28683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics