• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
2
استاندار گیلان در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شفت عنوان کرد؛

راهبرد توسعه شفت با جلب مشارکت جوانان و کارآفرینان محقق می‌شود/ جبران عقب‌ماندگی‌های شفت با همت همگانی و پیگیری‌های مستمر

  • کد خبر : 28252
  • 16 اسفند 1399 - 20:20
راهبرد توسعه شفت با جلب مشارکت جوانان و کارآفرینان محقق می‌شود/ جبران عقب‌ماندگی‌های شفت با همت همگانی و پیگیری‌های مستمر
ایجاد فرصت‌های شغلی با در نظر داشتن توانمندی‌های محلی/ راهبرد توسعه شفت با جلب مشارکت جوانان و کارآفرینان محقق می‌شود/ توسعه زراعت چوب با رویکرد درآمدزایی و حفظ ثروت طبیعی جنگل/ جبران عقب‌ماندگی‌های شفت با همت همگانی و پیگیری‌های مستمر

به گزارش خبرنگار گیلانشهر ارسلان زارع عصر شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شفت گفت:مردم صاحبان اصلی این انقلاب اسلامی و کشور هستند که در این راستا خدمت گذاران و مدیران باید تمام تلاش خود را برای رضایت مندی شهروندان بکار گیرند.

استاندار گیلان رسیدگی و گره گشایی مشکلات مردم را مهم‌ترین وظیفه مدیران و مسوولان دانست و افزود: یکی از وجوه مشترک همه کارگزاران به مردم در نظام جمهوری اسلامی این است که با توکل به خدا و خلوص نیت به وظایف خود برای توسعه و پیشرفت محیط اجتماعی عمل کنند.

زارع با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم با شتاب استمرار دارد و در طول این این هفت سال گذشته، دولت تدبیر و امید خدمات شایسته را ارائه داده است، خاطرنشان کرد: همچنان کمبودها و مشکلاتی در زمینه های مختلف وجود دارد که باید حل و فصل شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان شفت ظرفیت های بالقوه اقتصادی و اجتماعی در خود جا داده است که باید بالفعل گردد، گفت: با توجه به اینکه وزارت کشور طبق معیارهای موجود این شهر را کم‌تر توسعه قلمداد کرده است در تلاشیم کمبودهای موجود رفع گردد.

زارع با بیان‌اینکه از سال گذشته اقدامات مثبتی جهت رفع کمتر توسعه یافتگی شفت صورت گرفته است ، اظهار داشت: در سال جاری نیز با حمایت های دکتر نوبخت اعتبار قابل توجه ای به شفت اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شفت از میانگین متوسط دیگر شهرستان ها بالاتر قرار گیرد.

استاندار گیلان یکی از بستر های رشد شهرستان شفت را بخش کشاورزی دانست و گفت: که با فراهم سازی زیر ساخت های لازم پتانسیل قابل رشد است.

زارع با تاکید بر اینکه توسعه شهرک های کشاورزی و گلخانه ای و صنایع وابسته به کشاورزی و دامپروری در شفت باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: با خفظ منابع طبیعی این شهرستان می توان اشتغال زایی از طریق زراعت چوب فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه واحد های تولیدی راکد‌ و نیم راکد شهرستان شفت باید به زودی فعال شوند، افزود: توسعه زیر ساخت های عمرانی برای این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

زارع در ادامه گفت: در خصوص تسریع پروژه های عمرانی شفت اعتبارات ویژه در نظر گرفته شده است که این اعتبارات فراتر از جمعیت شهرستان شفت تخصیص می یابد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه از سال های دور عقب ماندگی های زیادی در شهرستان شفت انباشته شده که برای رفع این کاستی ها نیازمند همدلی هستیم، گفت هیچ کس حق ندارد مسیر توسعه را به تاخیر بیندازد.

زارع با بیان اینکه نخستین سال هجری شمسی پیش رو شاهد بزرگترین رویداد سیاسی و اجتماعی قرن است، خاطرنشان کرد: از همه مردم ، نخبگان و گروه های مرجع درخواست داریم که بسترسازی جهت افزایش مشارکت مردمی را در دستور کار قرار دهند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=28252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics