• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
5

۵۰ میلیون تومان بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان پرداخت می شود

  • کد خبر : 27943
  • 29 بهمن 1399 - 20:41
۵۰ میلیون تومان بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان پرداخت می شود
رئیس بنیاد مستضعفان از پرداخت وام 50 میلیون تومانی به صورت بلاعوض به اقشار ضعیف و محرومان در کشور خبرداد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در دومین تفاهم نامه برای ساخت مسکن محرومان، ابتدای بهمن ماه امسال در تفاهمی سه جانبه با بنیاد مسکن و کمیته امداد، پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض را برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی خانواده تحت پوشش کمیته امداد، متعهد شدیم.

او گفت: در تفاهم نامه امروز نیز بنیاد مستضعفان پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان را به صورت بلاعوض در ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار ضعیفی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند متقبل شد که در این تفاهم نامه، سهم بنیاد مستضعفان برای هر واحد مسکونی، ۵۰ میلیون تومان بلاعوض است.

به نوشته برنا، فتاح با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر ساخته می شود گفت: بنیاد مستضعفان علاوه بر این ۱۰۰۰ میلیارد تومان، در صورت امکان، زمین و مصالح رایگان را عهده دار خواهد شد.

به گفته او، بنیاد مستضعفان تا امروز ۲۰۰۰ میلیارد تومان بلاعوض در زمینه ساخت مسکن محرومان متعهد شده که تا ۲ سال آینده به صورت کامل، پرداخت می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه، این تفاهم نامه گام کوچکی برای خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه است گفت: خانه دار شدن همه محرومان و خانواده های ضعیف، آرزوی ما است و علاوه بر این، برخورداری از حق مسکن، یکی از اصول قانون اساسی کشورمان برای تمام خانواده های ایرانی است لذا با توجه به شرایط موجود، خانه دار شدن همه خانواده های ضعیف جامعه نیازمند بسج تمام نهادها، بانک ها و امکانات دولت است و ما امیدواریم در بنیاد مستضعفان با کلید زدن پروژه انبوه سازی مسکن محرومان، یک نهضت در کشور ایجاد کنیم و این مهم، محقق شود.

حمایت ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار مسکن محرومان

او با بیان اینکه بنیاد مستضعفان به ساخت این میزان خانه برای محرومان قانع نیست تاکید کرد: ما معتقدیم این تعداد، در مقابل نیاز کل کشور، میزان ناچیزی است ولی امیدواریم دولت فعلی و دولت بعد، اقداماتی را انجام دهد تا شرایط اقتصادی فعلی که خانه دار شدن را برای اقشار ضعیف بسیار سخت کرده، تغییر کند.

فتاح اضافه کرد: ما قعطعا به ساخت این تعداد خانه برای محرومان قانع نیستیم و انشالله در آینده، سطح و وزن تفاهم نامه های احداث مسکن محرومان در بنیاد مستضعفان بیشتر خواهد شد

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=27943

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics