• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4

تذکر جدی استاندار به دفاتر پیشخوان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر : 27551
  • 05 بهمن 1399 - 15:43
تذکر جدی استاندار به دفاتر پیشخوان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی
استاندار گیلان با انتقاد از ازدحام‌ در برخی دفاتر پیشخوان دولت گفت: ازدحام شدید در برخی دفاتر پیشخوان به هیچ وجهه قابل‌قبول نبوده و با تشدید نظارت‌ها برخورد با دفاتر پیشخوانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گیلان شهر ، ارسلان زارع امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه در گیلان هیچ شهرستانی با وضعیت قرمز وجود ندارد، اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت ۱۴ شهرستان گیلان در وضعیت زرد؛ دو شهرستان نارنجی و یک شهر در وضعیت خوب آبی به لحاظ کرونا هستند.

وی وضعیت گیلان را همچنان شکننده عنوان کرد و افزود: کادر درمان از نخستین روز شیوع کرونا بدون توقف در حال تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم و کنترل کرونا بوده و دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان باید موردتوجه قرار گیرد، زیرا در غیر این صورت موج چهارم در این استان آغاز می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان ادامه‌دار بودن سیر نزولی کرونا در این استان را منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت: در صورت رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی سیر ابتلا به کرونا نزولی‌تر شده و بسیار امیدوارم با ادامه داشتن این روند دو شهرستان گیلان از وضعیت نارنجی خارج و آمار مرگ‌ومیر با کاهش مواجه‌ شود.

زارع با اذعان به اینکه طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی در گیلان به بهترین نحو در حال انجام‌ است، تصریح کرد: در طول این‌یک سال نشان داد بین غلبه بر بیماری کووید ۱۹ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی رابطه تنگاتنگی وجود داشته و موفقت آمیز بودن طرح غربالگری شهید سلیمانی هم‌ به کنترل نسبی کرونا در گیلان کمک کرد.

وی با انتقاد از ازدحام‌ وجود در برخی دفاتر پیشخوان دولت بیان کرد: ازدحام شدید در برخی دفاتر پیشخوان به هیچ وجهه قابل‌قبول نبوده و با تشدید نظارت‌ها برخورد با دفاتر پیشخوانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=27551

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics