• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
4
فرمانده انتظامی گیلان

دستگیری ۱۵۸ متهم در رابطه با قاچاق کالا و ارز در گیلان

  • کد خبر : 27414
  • 02 بهمن 1399 - 19:01
دستگیری ۱۵۸ متهم در رابطه با قاچاق کالا و ارز در گیلان
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف مقادیر بسیار کالای قاچاق در گیلان گفت: در این سه روز و در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۵۸ متهم دستگیر و ۱۵۰ فقره پرونده تشکیل‌شده و تمامی این افراد به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش گیلان شهر ، سردار عزیز الله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی در کشور تبدیل‌شده است، اظهار کرد: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گیلان هم‌زمان با سراسر کشور آغاز و در سه روز گذشته اقدامات خوبی در این خصوص در استان انجام‌شده است.

وی با اشاره به کشف مقادیر بسیار کالای قاچاق در گیلان گفت: در سه روز گذشته و با تلاش مأموران امنیت اقتصادی، ۵۵ تن چوب جنگلی، ۶۶ تن مواد غذایی، هزار و ۸۴۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، هزار و ۳۳ عدد لوازم جانبی تلفن همراه، ۵۳ هزار و ۳۸۶ قلم لوازم آشپزخانه، ۵۴ دستگاه لوازم‌خانگی قاچاق، هزار و ۹۲۸ قلم لوازم‌آرایشی و بهداشتی و هزار و ۹۶۴ لیتر سوخت در سه روز گذشته در گیلان کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی گیلان یکی از راه‌های تعادل در قیمت کالا را مبارزه با قاچاق دانست و افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده در گیلان ۲۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده که آمار بسیار قابل‌توجهی است.

ملکی با اذعان به اینکه نیروی انتظامی با مختل‌کنندگان اقتصاد در گیلان هیچ‌گونه مماشاتی به خرج نمی‌دهد، بیان کرد: در این سه روز و در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۵۸ متهم دستگیر و ۱۵۰ فقره پرونده تشکیل‌شده و تمامی این افراد به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 وی با تأکید بر نقش کریدور شمال به جنوب در اقتصاد گیلان تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب به یک ظرفیت ویژه اقتصادی در گیلان تبدیل‌شده و با اجرای طرح‌هایی مثل مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌شدت به اقتصاد استان در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=27414

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics