• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
7

۲۱ ناشر از گیلان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

  • کد خبر : 27347
  • 29 دی 1399 - 15:03
۲۱ ناشر از گیلان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران
معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: ۲۱ ناشر از استان برای شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام کرده اند.

به گزارش گیلان شهر :حسین ابراهیمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ناشران استان فرصت داشتند تا چهاردهم دی ماه برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام کنند که ۲۱ ناشر از استان موفق به ثبت نام شدند.

وی بیان کرد: طاعتی، الهام اندیشه، دولت معاصر، بلور، گلبرگ اندیشه، دهسرا، نوین پویا، سمام، پرنیان دیلمان، حق شناس، داریا، دلکام، پوترا، دولتمرد، مبین، سمرقند، ایده های بزرگ، رستگار و دانشگاه گیلان ناشرانی هستند که در نمایشگاه یادشده حضور دارند.
وی از افزایش ۲۵ درصدی یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: این اقدام با تلاش‌ و پیگیری صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی و مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.
وی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است و یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
ابراهیمیان افزود: افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی انجام شده است.
وی یادآور شد: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ۶ بهمن ماه در  tehranbookfair.ir برگزار می شود و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، بن نمایشگاه، ‌ سرویس‌های ارسال ‌کتاب و سامانه فروش می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
هم اکنون ۱۸۷ انتشارات دارای مجوز در گیلان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ ناشر در سال گذشته فعال بودند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=27347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics