• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
10

اجرای تفاهم‌نامه تأمین زمین و اشتغال جامعه ایثارگری

  • کد خبر : 27340
  • 29 دی 1399 - 14:33
اجرای تفاهم‌نامه تأمین زمین و اشتغال جامعه ایثارگری
استاندار گیلان : از تمامی ظرفیت ها برای اجرای تفاهم نامه تأمین زمین و اشتغال جامعه ایثارگری استفاده خواهیم کرد.

به گزارش گیلان شهر : گیلان استاندار در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها برای اجرای تفاهم نامه تأمین زمین برای ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و ۲ هزار شغل جامعه ایثارگری استان تأکید کرد و افزود: فرمانداران، جلسات شهرستانی در این خصوص را با اهتمام ویژه برگزار و از ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن و تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه اشتغال استفاده کنند.

ارسلان زارع با اشاره به تأکید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بر توسعه دولت الکترونیک به ویژه در جریان شیوع بیماری کووید ۱۹ افزود: باتوجه به فراهم شدن زیرساخت های استفاده از بستر الکترونیک در اداره ها باید خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مکاتبات دستگاه ها به ویژه انجام استعلامات از این طریق انجام گیرد.
وی در ادامه به برگزاری یادواره های شهدا از طریق فضای مجازی و تلویزیونی و روند انجام پژوهش علمی مبنی بر اثرگذاری یادواره ها از این طریق توسط یکی از دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری مطلوب کنگره ویژه شهدا، آزادگان و ایثارگران زن استان از طریق بستر فضای مجازی و تلویزیونی؛ دستگاه های مرتبط همکاری های لازم را داشته باشند.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود قدرشناسی از مقام ایثارگران و توجه به خانواده های شهدا را از مهمترین دغدغه های مسولان استانی دانست و گفت : دوران دفاع مقدس دوران نمایش اقتدار و عزت ایران اسلامی بود که با تلاش ایثارگران و رزمندگان به ثمر نشست.
زارع با اشاره به اینکه آنچه ملت ایران را از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آورد وحدت و همبستگی آحاد ملت بوده تصریح کرد: در دورانی که همه ی دولتها علیه ایران اسلامی همبستگی داشتند مردم کشورمان با اتحاد و همدلی ، هیمنه پوشالی دشمن را در هم شکستند و با دستانی خالی به پیروزی رسیدند.
وی بر ضرورت قدر شناسی از جان برکفان انقلاب اسلامی و رزمندگان دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون گذشت و فداکاری خانواده های شهداو ایثارگران ست.
علی اوسط اکبری مقدم معاون عمرانی استانداری گیلان هم در این نشست به مشکلات مسکن ایثارگران اشاره و تصریح کرد: باید با تعامل و هم افزایی دستگاه های مجری این مشکل ایثار گران را رفع کنیم.
پاکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز با اشاره به مشکل مسکن ۲۱ جانباز بالای ۷۰ درصد در گیلان از استاندار خواست به رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی به ویژه مسکن جانبازان و ایثارگران توجه ویژه شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=27340

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics