• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
6

نماینده جدید آستان‎‌قدس‎‌رضوی در استان گیلان منصوب شد

  • کد خبر : 26615
  • 06 دی 1399 - 17:01
نماینده جدید آستان‎‌قدس‎‌رضوی در استان گیلان منصوب شد
گیلان شهر «جواد شفیعی‌ثابت» به‌عنوان نماینده جدید آستان قدس رضوی در استان گیلان منصوب شد.

به گزارش گیلان شهر  «جواد شفیعی ثابت» با حکم مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی به‌عنوان دبیر کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در استان گیلان منصوب شد.

ساختار جدید دفاتر نمایندگی در استان‌ها با عنوان کانون‌های خدمت رضوی براساس تعلق خاطر و علاقه به حضرت امام‌رضا(ع) در دو دسته کلی عمومی و تخصصی سازماندهی شد تا با هم افزایی ظرفیت‌های در اختیار در راستای ماموریت‌ها و اولویت‌های آستان قدس رضوی به صورت مستمر فعالیت کنند.

خادمیاران رضوی که به‌صورت داوطلبانه به عضویت این شبکه در می‌آیند در قالب کانون‌های خدمت رضوی پس از ارائه خدمات در استان‌ها می‌توانند توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را کسب کنند.

این دفاتر با ۵ هدف عمده گسترش پایگاه اجتماعی آستان قدس رضوی، توسعه فرهنگ خدمت کریمانه و پراکندن عطر رضوی در سراسر کشور و رسیدگی به محرومان در مناطق کمتر برخوردار و رشد و شکوفایی ظرفیت خادمیاران و یاوران رضوی و افزایش سطح معرفتی آنان، اقدامات مختلف فرهنگی، خدمات اجتماعی و مذهبی و آموزشی و حمایتی را به انجام می‌رساند.

به گزارش تسنیم، «شفیعی‌ثابت» فرمانداری شهرستان شفت، مدیرکلی پدافند غیرعامل استان گیلان، مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استانداری، ریاست خانه‌های جوان استان گیلان و معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان را کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/۶۱۱/ ع

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=26615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics