• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
2
معاون دادگستری‌گیلان

دستگاه ‌قضا از طرح جایگزینی مجازات حبس محکومان جرائم غیرعمد با خرید کتاب استقبال می‌کند

  • کد خبر : 26106
  • 15 آذر 1399 - 15:27
دستگاه ‌قضا از طرح جایگزینی مجازات حبس محکومان جرائم غیرعمد با خرید کتاب استقبال می‌کند

به گزارش گیلان شهر  ، احمد آقایی صبح امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های استان گیلان اظهار داشت: ترویج کتاب‌خوانی در جامعه و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است و فکر‌ و اندیشه بشری به وسیله قلم، راه خود را پیموده و دانایی را به دیگر انسان‌ها هدیه داده است. معاون امور اجتماعی […]

به گزارش گیلان شهر  ، احمد آقایی صبح امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های استان گیلان اظهار داشت: ترویج کتاب‌خوانی در جامعه و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است و فکر‌ و اندیشه بشری به وسیله قلم، راه خود را پیموده و دانایی را به دیگر انسان‌ها هدیه داده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان با قدردانی از نقش متصدیان حوزه فرهنگ خصوصاً کتاب و کتاب خوانی در استان گفت: استمرار فعالیت‌های فرهنگی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در بین کودکان، نوجوانان و جوانان بسیار مهم و دارای تأثیرات مطلوب در جامعه است که سازمان قضایی به طور جدی از برنامه‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان حمایت خواهد کرد.

آقایی با استقبال از پیشنهاد اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در خصوص جایگزینی مجازات حبس محکومین جرائم غیر‌عمد با خرید کتاب و یا اقدامات فرهنگی در کتابخانه‌ها خاطرنشان کرد: از این ایده جدی خلاقانه به طوری جدی استقبال می‌کنم و آماده‌سازی زیرساخت‌ها و بستر‌های قانونی آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان اظهار داشت: حمایت‌های قضایی از اقدامات و فعالیت‌های مجموعه کتابخانه‌ها نیز مایه دلگرمی و امیدواری اهالی فرهنگ و ادب استان خواهد بود.

پریسا کرمی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع با موضوع کودکان کار و خیابانی، سواد رسانه، سواد مالی، مهارت‌های مطالعه، فرزند پروری و آسیب‌های اجتماعی در کتابخانه‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل در راستای فعالیت‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به طرح جایگزینی مجازات محکومین جرائم غیر‌عمد با خرید کتاب یا اقدامات فرهنگی در کتابخانه‌ها  بیان کرد: موافقت سازمان قضایی استان با این طرح اقدامی قابل تقدیری است چرا که حمایت دستگاه قضایی استان از این طرح مایه برکت و فواید فراوان برای جامعه و استان خواهد بود.

به گزارش تسنیم، طرح ابتکاری جایگزینی مجازات حبس محکومین جرائم غیرعمد با خرید کتاب و یا اقدامات فرهنگی در کتابخانه‌ها چندی پیش و برای نخستین بار در کشور توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان مطرح و با استقبال سازمان قضایی استان گیلان مواجه شد.

انتهای پیام/۶۱۸/ی

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=26106

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics