وی با تاکید بر ضرورت توجه به رسانه‌های اثرگذار در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: پس از انتشار بیانیه مقام معظم رهبری، توجه به رسانه‌ها را در اولویت کاری خود قرار داریم، همچنین برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه و تبیین و تبلیغ دستاوردهای چهل ساله انقلاب در قالب کار فرهنگی نیز انجام شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه متأسفانه در کشور ما از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده نشده است، عنوان کرد: در مجموعه سپاه فضا را برای جوانان باز کردیم و آنها در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند همچنین هسته‌های علمی و پژوهشی نیز توسط سپاه راه اندازی شد که جوانان در آن فعالیت دارند

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه بسیاری از جوانان فضای جنگ را تجربه نکرده‌اند و نیاز است که برای پی بردن به واقعیت‌ها، روابط خشک ساختاری شکسته شود، خاطرنشان کرد: روابط انسانی و اداری در مجموعه سپاه به بهترین حد خود رسیده است.

راه اندازی دانشگاه بسیج برای رفع نیازهای انقلاب

وی با بیان اینکه قرار است امسال دانشگاه بسیج جهت رفع نیازهای انقلاب راه‌اندازی شود، تصریح کرد: شهرک علم و فناوری تا سال ۱۴۰۰ در سازمان بسیج ایجاد خواهد شد که گیلان جز ۱۰ استانی است که این طرح در آن اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مراکز رشد در مجموعه سپاه جهت ارائه خدمات حمایتی به گروه‌های دانش بنیان وجود دارد، افزود: شرکت‌های کوچک نوپا را در قالب واحدهای فناورانه که اهداف اقتصادی دارند، مورد حمایت قرار می‌دهیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مجوز کار شرکت‌های دانش بنیان برای مجموعه بسیج اخذ شده است، اظهار کرد: طرح ۵ ساله‌ای در دستور کار است که طی آن تا سال ۱۴۰۴، ۴۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه ما به قوانین عادلانه برای مبارزه با فساد اداری احتیاج داریم، افزود: مدیری که فاسد است باید برکنار و تنبیه شود و بیش از ۸۰ درصد مفاسدی که با آن برخورد می‌شود توسط بسیج و سپاه پیگیری شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بهترین راه مبارزه با کرونا، پیشگیری و اقناع مردم برای ریشه کنی این ویروس است، گفت: در طرح شهید سلیمانی، ۸۵۰ هزار خانوار گیلانی را رصد می‌کنیم و افرادی که دارای علائم کرونا باشند در خانه قرنطینه شده اما دارو و وسایل مورد نیاز آنها را تأمین می‌کنیم.