• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
3

تست شخصیتی برای مشخص شدن میزان عصبانیت شما

  • کد خبر : 25878
  • 04 آذر 1399 - 22:42
تست شخصیتی برای مشخص شدن میزان عصبانیت شما
تست‌های شخصیت می‌توانند راز‌های زیادی از جمله میزان عصبانیت انسان را برملا کنند.

گیلان شهر :، رفتار انسان می‌تواند با شرایط مختلف تغییر کند، اما خلق و خو در ضمیر انسان ریشه دوانده است و در قالبی دور از شخصیت هر فرد شکل نگرفته است پس اگر شخصیت هر فرد برای افراد دیگر مشخص باشد، می‌توان گفت که خلق و خوی او هم برای دیگران تا حدودی مشخص شده است.

با این وجود باید دید که ابعاد دقیق شخصیتی انسان چگونه شکل گرفته‌اند بنابراین می‌توانیم از تست‌های شخصیت استفاده کنیم تا به اعماق افکار و شخصیت دیگران و یا حتی خودمان پی ببریم و خلق و خوی خود و دیگران را بهتر بشناسیم.

در ادامه یک تست شخصیت خواهید دید که می‌تواند شما را بهتر با خلق و خویتان آشنا کند و فقط کافی است که بگویید در اولین نگاه زاویه صورت چهره داخل تصویر به کدام سمت است.

تست شخصیتی برای شناختن بهتر خلق و خو

صورت مرد که روبه‌رو را نگاه می‌کند

اگر در اولین نگاه خود به تصویر متوجه این شدید که مرد در حال نگاه کردن به روبه‌رو است، نشان دهنده این است که شما دارای خلق و خوی ملایمی هستید یعنی اغلب اوقات احساسات خود را کنترل می‌کنید، چون سر مسائل بی اهمیت عصبانی نمی‌شوید و زمانی به بالاترین درجه عصبانیت می‌رسید که یک فرد نزدیک به شما کار بسیار بدی انجام داده است، اما در آن شرایط هم راهی پیدا خواهید کرد که مشکل را با آرامش حل کنید.

شما از این مسئله آگاه هستید که عصبانیت هرگز برای دو طرف به خوبی پایان نمی‌پذیرد و ترجیح می‌دهید تا قبل از بررسی هر مشکلی، ابتدا آرام شوید. شما فردی روراست هستید و تمایل دارید که هرگز کینه به دل نگیرید پس همیشه احساسات خود را تحت نظر دارید و همه افراد شما را به این دلیل تحسین می‌کنند.


بیشتر بخوانید


صورت مرد از کنار

اگر اولین نگاه شما به تصویر، توجهتان را به صورتی جلب کرد که از کنار مشخص است، نشان می‌دهد که شما عموماً فردی عصبانی نیستید و می‌توانید اخلاقتان را کنترل کنید، ولی باید روی کنترل کردن خودتان بیشتر کار کنید چراکه شما تمایل دارید تسلیم احساسات خود شوید و گاهی اوقات رفتار نامناسبی داشته باشید به این معنا که به راحتی از کوره در می‌روید و گاهی اوقات به خاطر شرایط حرفی را می‌زنید که شاید در آن لحظه منظوری نداشته باشید و همین مسئله می‌تواند باعث شود که بعد از یک بحث، مدام به فکر مدیریت بحران باشید.

درست است که شما به راحتی عصبانی می‌شوید، اما دلیل آن، پرشور بودن شما نسبت به افراد و چیز‌هایی است که به آن‌ها علاقه دارید. با این حال، بهتر است تمرین کنید و عصبانیت خود را تحت کنترل نگه دارید.


بیشتر بخوانید


هر دو زاویه چهره مرد

اگر هر دو زاویه چهره مرد را دیدید، باید بدانید که شما فردی، روشن‌فکر هستید که نسبت به مسائل اطرافتان آسان می‌گیرید و درباره اتفاقات نگرانی ندارید و همچنین در میان دوستان خود به این مشهور هستید که همرنگ جماعت می‌شوید و همسو با جریان زندگی حرکت می‌کنید.

شما تقریبا عصبانیتی در وجودتان ندارید، چون احساس می‌کنید که نباید به خاطر چیز‌هایی که در مسیر زندگی شما قرار ندارند، عصبانی شوید و در آن واحد، می‌بخشید و مسئله را فراموش می‌کنیدو شما قواعد خاص خود را دارید و اگر کسی نسبت به شما زاویه داشته باشد، سعی می‌کنید به صورت کاملا منطقی با او صحبت کنید و ماجرا را طولانی‌تر نکنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=25878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics