• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
1

شهردار رشت در آیین معارفه مطرح کرد: تلاش برای شفاف سازی صادقانه فعالیت ها و برنامه ها/ استفاده از ظرفیت و مشورت نخبگان برای رفع مشکلات و موانع موجود

  • کد خبر : 25415
  • 08 آبان 1399 - 18:15
شهردار رشت در آیین معارفه مطرح کرد: تلاش برای شفاف سازی صادقانه فعالیت ها و برنامه ها/ استفاده از ظرفیت و مشورت نخبگان برای رفع مشکلات و موانع موجود
شهردار رشت در آیین معارفه مطرح کرد: تلاش برای شفاف سازی صادقانه فعالیت ها و برنامه ها/ استفاده از ظرفیت و مشورت نخبگان برای رفع مشکلات و موانع موجود سید محمد احمدی شهردار رشت در آیین معارفه خود گفت:باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل موجود برای توسعه شهر استفاده کنیم.

به گزارش گیلان شهر از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی در آیین معارفه خود به عنوان شهردار رشت با تبریک آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و محکوم کردن اقدامات دولت فرانسه گفت: امیدواریم بتوانیم از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل موجود برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر استفاده کنیم.

شهردار رشت اظهار داشت: همانطور که در روز رای اعتماد خود در شورای اسلامی شهر رشت گفتم فرصت خدمت و پرداخت به مسائل عمده شهر در شورای پنجم بسیار محدود است و هم اکنون عنوان می کنم که ما همه اینجا جمع شده ایم تا میثاقی امضا کنیم که به کمک هم در این فرصت محدود بتوانیم برای رشت موثر عمل کنیم.

وی از اعتماد اعضای شورا برای انتخاب خود به عنوان شهردار رشت قدردانی کرد و افزود: امیدوارم بتوانم پاسخگوی این حسن اعتماد آنها باشم.

شهردار رشت تصریح کرد: خیلی صادقانه عرض کنم به دلیل اینکه یک مدیریت یکپارچه شهری نداریم، نه تنها رشت بلکه در همه شهرها، بسیاری از کارها علی رغم اینکه امکان اجرایی دارند اما کندی پیش می روند و نباید تمام تقصیرها را به گردن شهرداری ها انداخت.

احمدی با اشاره به اینکه نسبت به مردم رشت علاقه و تعصب دارم بیان کرد: در محله چمارسرا بزرگ شدم و به این شهر علاقه فراوانی دارم و اما باید مشکلات را بپذیریم و با تلاش و همدلی برای رفع مشکلات گام برداریم.

وی ادامه داد: من و همکارانم در شهرداری رشت تلاش می کنیم تا شفاف سازی صادقانه در راس کارها باشد و همگان در جریان فعالیتها و برنامه ها قرار بگیرند.

شهردار رشت گفت: به دلیل مدت زمان اندک که داریم تمام تلاش خود را برای برنامه های کوتاه مدت به کار خواهیم گرفت تا ان شاء الله منشاء اثر خیر برای شهر رشت باشیم.

شهردار رشت در ادامه گفت: قول خواهم داد که همه توان و نیروی خود و همکارانم را برای خدمت‌رسانی بهینه به جامعه به کاری کنم اما برای این کار نیاز به همکاری و همراهی همه مسئولان هم وجود دارد.

شهردار رشت همچنین خطاب به همکاران خود در شهرداری گفت: از شما می خواهم تا با وحدت و همدلی کارها را به پیش ببرید.

احمدی اذعان داشت: باید به‌طور حرفه‌ای به موضوعات مختلف شهری بپردازیم و برای رفع مشکلات و نواقص نیز از دانش و مشورت دلسوزان، دانشگاهیان و نخبگان استفاده کنیم.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: از همین جا خواستار همکاری نمایندگان محترم ‌مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه های اجرایی و فعالان بخش خصوصی هستم تا بتوانیم کمبود‌ ها را برای انجام فعالیت های موثر در شهر پوشش دهیم.

در پایان این مراسم با قدردانی ازتلاش های سرپرست شهرداری رشت، دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان حکم انتصاب سیدمحمد احمدی به عنوان شهردار رشت را به وی اعطا کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=25415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics