• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
3

رئیس شورای اسلامی رشت در آیین تودیع و معارفه شهردار رشت:تاکید بر وحدت و همدلی برای برون رفت از مشکلات/شورای شهر به دنبال تزلزل در مدیریت شهری نیست

  • کد خبر : 25411
  • 08 آبان 1399 - 18:12
رئیس شورای اسلامی رشت در آیین تودیع و معارفه شهردار رشت:تاکید بر وحدت و همدلی برای برون رفت از مشکلات/شورای شهر به دنبال تزلزل در مدیریت شهری نیست
رئیس شورای اسلامی رشت در آیین تودیع و معارفه شهردار رشت:تاکید بر وحدت و همدلی برای برون رفت از مشکلات/شورای شهر به دنبال تزلزل در مدیریت شهری نیست رئیس شورای اسلامی شهر رشت در آیین تودیع و معارفه شهردار رشت به وحدت و همدلی برای برون رفت از مشکلات تاکید کرد.

به گزارش گیلان شهر از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در آیین تودیع و معارفه شهردار رشت با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: امروز باید از کلید واژه وحدت و همدلی باید برای برون رفت از مشکلات استفاده کنیم.

وی با مقایسه شرایط امروز شهرداررشت با دوران شهرداری خودش گفت: این مقطع شباهت بسیاری به دوران انتصاب بنده به سمت شهردار رشت دارد و من آینده خوبی برای شهردار رشت پیش بینی می کنم.

دکتر رمضانپور بیان داشت: شورای شهر رشت از ابتدا تصمیم داشت با یک شهردار چهار سال فعالیت خود را سپری کند اما به دلایل مختلف این امکان میسر نشد، ما ‌فرد مناسبی چون آقای نصرتی را به عنوان شهردار انتخاب کردیم که متاسفانه ایشان در میانه راه از ما جدا شدند و کار به تعدد انتخاب شهردار در رشت منجر شد.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه پروژه های بزرگ عمرانی هم اکنون در دست بررسی و اجرا قرار دارد مطرح کرد: یقین می‌دانم که با حضور آقای احمدی و اقدامات زیرساختی که در دست اجرا داریم به نتیجه مطلوب برسانیم و از شهردار رشت انتظار مدیریتی قاطع در کنار ایجاد محیط دوستانه داریم.

وی با اشاره به تلاش شورای پنجم در حوزه‌های مختلف زیرساختی، استفاده از منابع ملی و دولتی در حوزه پسماند و اجرای برنامه برای احیای بافت فرسوده و بازآفرینی خاطرنشان کرد: دیدارهای خوبی هم با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه برای اجرای پروژه‌های شهری در رشت داشتیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهمی در چند سطح داریم که از منابع استانی و ملی در حوزه‌های مختلف مانند پسماند استفاده می‌کنیم، بیان کرد: از ۲۶۴ پروژه‌ای که در ردیف داشتیم از همان اوایل سال روی چند پروژه برای تکمیل تمرکز کردیم.

وی در پایان با قدردانی از زحمات سرپرست شهرداری رشت گفت: آقای عطایی در دوران سرپرستی خود به خوبی امور را اداره و فضای کار و تلاش را در شهرداری فراهم‌ کردند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=25411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics