• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
4

همه گزینه سرمربیگری استقلال هستند حتی شما دوست عزیز!

  • کد خبر : 24968
  • 13 مهر 1399 - 21:04
همه گزینه سرمربیگری استقلال هستند حتی شما دوست عزیز!
یکی از عجیب ترین نام هایی که چند ساعت پیش به عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شد؛ مهدی رحمتی بود؛ مربی که برای نشستن روی نیمکت تیم بزرگی به نام استقلال بی تجربه است.

گیلان شهر ،  استقلال به همراه پرسپولیس بدون شک از جمله پرطرفدارترین و البته با سابقه ترین تیم های فوتبال ایران هستند اما برخلاف رقیب، آبی های پایتخت اوضاع خوبی ندارند و روز به روز مشکلاتشان بیشتر هم می شود. در حالی که تمام تیم ها خود را برای حضور در لیگ مهیا می کنند اما استقلال حتی سرمربی هم ندارد و این نگرانی به حق را برای طرفداران این تیم ایجاد کرده است.

بعد از منتفی شدن حضور استراماچونی در استقلال، نام الکساندر نوری مطرح شد اما گویا او دیگر پاسخ ایمیل مسئولان باشگاه را نداده است و شاید باید روی نام او هم خط قرمز کشید.

فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی، محمود فکری، جواد نکونام، مهدی پاشازاده و محمد تقوی از جمله مربیانی هستند که نامشان برای نشستن روی نیمکت استقلال مطرح شده اما چند ساعت پیش حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو اعلام کرد که استقلال به مهدی رحمتی هم پیشنهاد سرمربی گری داده است!

همه قبول دارند مهدی رحمتی هیچ تجربه ای در مربی گری ندارد و قطعا نشستن روی نیمکت استقلال احتیاج به سابقه بیشتری دارد و هر اندازه که رحمتی به عنوان دروازه بان در استقلال موفق بوده اما لزوما نمی تواند سرمربی موفقی هم برای این تیم باشد.

نکته ای که با در نظر گرفتن تعداد زیاد کاندیداهای سرمربی گری استقلال به چشم می آید این است که مسئولان آن هیچ برنامه ای برای تیم خود ندارند و هرکسی که به آن ها پاسخ مثبت بدهد را به عنوان سرمربی انتخاب می کنند. در حالی که تمام باشگاه ها با توجه به برنامه ای که برای تیم خود دارند به دنبال مربی می روند و با هدف تصمیم گیری می کنند.

این همان موضوعی است که آشفتگی مدیریتی را واضح و روشن در استقلال نشان می دهد. با این شرایط این تیم روزهای خوبی را در آینده نخواهد داشت و بهتر است هرچه زودتر مسئولان وزارت ورزش پیگیری لازم را در خصوص این بی برنامگی های عجیب در این باشگاه انجام دهند چرا که هواداران این تیم با دیدن نتایج رقیب خود حق دارند بابت اوضاع تیم شان نگران باشند و حتی اعتراض کنند؛ البته اعتراض منصفانه./جماران

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=24968

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics