• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
6

پیام قدردانی دکتر ناصر حاج محمدی از مردم رشت و مسئولین شهر و استان

  • کد خبر : 24507
  • 25 شهریور 1399 - 15:29
پیام قدردانی دکتر ناصر حاج محمدی از مردم رشت و مسئولین شهر و استان
پیام قدردانی دکتر ناصر حاج محمدی از مردم رشت و مسئولین شهر و استان با پایان یافتن دوره فعالیت شهردار رشت، دکتر ناصر حاج محمدی طی پیامی از مردم شریف رشت و مسئولین شهری و استانی قدردانی کرد.

به گزارش گیلان شهر از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
پروردگار بزرگ را شکرگزار بوده که فرصت خدمت به شهروندان فرهنگدوست و سخاوتمند شهرباران را در حدود پانزده ماه داشته و در این مدت با خدمت بی منت، تلاش کردم تا آنچه که از دستم برمی آید را برای پیشرفت و توسعه کلانشهر رشت به انجام برسانم.

هر چند فرصت خدمت به رشت و شهروندان آن برایم محدود بود اما پس از این دوران که واقعاً به سختی گذشت و هر روز آن با تلاش اینجانب و مجموعه همکارانم برای اعتلای نام این سرزمین سپری شد، برایم لذتبخش و شیرین و جذاب بوده و هست.

توفیق بودن در کنار همه بزرگان این دیار، بزرگانی که در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و… که هر یک برای خود یلی در کشور محسوب می شوند و حتی نام و آوازه بسیاری از آنها در جهان پیچیده است و برای افراد غیربومی کمتر پیش می آید برایم شیرین بود و خداوند بزرگ را شکرگزار هستم که در این مدت شهروندان فهیم و شریف رشت با محبتهای بسیار، من و شهرداری را مورد لطف و عنایت خود قرار داده اند.

اینک که پس از حدود پانزده ماه کار و تلاش بی‌وقفه خود و همکارانم توانسته ایم سندهای افتخاری را برای شهربارانهای نقره ای به یادگار بگذاریم قدردان همه بزرگوارانی هستم که مرا در این راه دشوار یاری نموده و یاریگرم بوده اند.

خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم رشت را به عنوان برگی زرین در دفتر خاطرات خود می نویسم و برای همه اعضای شورای اسلامی شهر رشت که در طول این دوران پرفراز و نشیب با هم و در کنار هم بوده ایم آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم و با درایتی که از تک تک آنها سراغ دارم امیدوارم در ادامه مسیر با انتخاب فردی واجد شرایط بتوانند در جهت تحقق بخشیدن به خواسته های شهروندان برای داشتن شهری توسعه‌یافته، آباد و زیبا، گامهای ارزشمندی دیگر را یک به یک بردارند.

بر خود لازم می‌دانم تا بدینوسیله از همراهی های مرد بزرگ دیار باران جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم ریاست جمهوری، نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار گیلان، نمایندگان محترم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم و همه مدیران کل و مسئولان اجرایی قضایی انتظامی و نظامی قدردانی و تشکر کنم.

همواره امید داشته و دارم که شهری با این پتانسیل ارزشمند نیروی انسانی، منابع طبیعی، امکانات و توانایی باید خیلی بیش از اینها توسعه یافته و به عمران و آبادانی هر چه بیشتر برسد.

خود را مدیون حمایتهای مختلفی که رسانه های گروهی استان، مقامات و مسئولان و همه نیک‌اندیشانی که همراهم بوده اند می دانم و امیدوارم شهروندان عزتمند رشت خادم کوچک خود را در مدیریت شهری، به دلیل همه ضعفها و نقصهای موجود ببخشایند و دعای خیرشان را بدرقه راهم کنند.

در پایان ضروری می دانم از کارکنان زحمتکش، ایثارگر و خدمتگزار شهرداری رشت که در سختی های متعدد مرتبط با گرانی بنزین، بحران برف، کرونا و… همراهم بوده قدردانی نمایم و دست تک‌تکشان را برای همت و تلاش جانانه شان در توسعه و پیشرفت شهر رشت به گرمی بفشارم.

خداوند یار و یاور همگی شما باشد.

ناصر حاج محمدی

۲۴ شهریور ۹۹

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=24507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics