ناصر عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت در جلسه معارفه اظهار داشت: باید دست به دست یکدیگر دهیم و با اتحاد و همدلی مسیر پیشرفت و ترقی را طی کنیم.

وی به ضرورت شفافیت در حوزه مالی تاکید کرد و افزود: با شفافیت مالی اعتماد مردم به ما بیشتر می شود.

معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت رحیمی را فردی متعهد و خلاق دانست و افزود: ایشان اولین مدیر خزانه داری شهرداری رشت هستند و مطمئنم در مسئولیت جدید موفق خواهند بود.

علیرضا حسنی مدیر حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر ضمن تبریک انتخاب سرپرست خزانه داری شهرداری رشت گفت: فقدان حوزه خزانه داری در شهرداری رشت ملموس بود و قطعا آقای رحیمی در این آزمون سربلند خواهند بود.

کریم سرپرست مدیر امور مالی شهرداری رشت در این جلسه اظهار کرد: از یک جهت خوشحالم همکار خوب ما مسئولیت بالاتری برعهده گرفت و از طرفی ناراحتم همکار خوب و توانمندی در مجموعه مالی از ما جدا شد.

وی رحیمی را فردی با اخلاق، متخصص و متعهد دانست و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

مدیر امور مالی شهرداری رشت مدیریت حوزه خزانه داری شهرداری رشت را برگرفته از وظایف سه حوزه مدیریتی مالیدرآمد و اداری عنوان کرد.

رحیمی سرپرست خزانه داری شهرداری رشت نیز با قدردانی از حسن اعتماد شهردار رشت بیان کرد: اگرچه حوزه خزانه داری در شهرداری رشت نوپا است، امیدوارم با تجربیات گذشته در حوزه مالی و اعتبارات و توکل بر ایزد منان و رهنمودهای شهردار رشت و سایر همکاران در این مسئولیت سربلند بیرون آیم.

گفتنی است در جلسه معارفه سرپرست خزانه داری شهرداری رشت علیرضا حسنی مدیر حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، ناصر عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت، نیک فهم خوب روان سرپرست معاونت حمل و نقل وامور زیربنایی شهرداری رشت، کریم سرپرست مدیر امور مالی و علیرضا اعلایی مدیر حقوقی شهرداری رشت حضور داشتند.