• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
4

شرایط کسب سهمیه امریه سربازی در گیلان اعلام شد

  • کد خبر : 24128
  • 29 مرداد 1399 - 20:07
شرایط کسب سهمیه امریه سربازی در گیلان اعلام شد
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : شرایط کسب سهمیه امریه سربازی اعلام شد.

به گزارش گیلان شهر :اصغر ابراهیمی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این طرح مختص جوانانی است که در سازمانهای مردم نهاد فعالیت داشته و قبل از اعزام به خدمت سربازی با ثبت نام در این طرح، می توانند ۶ ماهه پایانی خدمت خود را در حوزه های مربوط به سازمان های مردم نهاد سپری کنند.  

وی خاطرنشان کرد:افرادی که در سامانه برای امریه سربازی ثبت نام می کنند، باید شناسه ملی و از سازمانهای مردم نهاد نیز، اعتبارنامه داشته باشند.

وی افزود: همچنین افرادی که در سامانه ثبت نام می کنند باید یکسال از اعتبارنامه سازمان مردم نهاد گذشته باشد، همچنین متقاضی در حین خدمت سربازی نباشد و سازمان مردم نهاد در طرح ارزیابی سمن ها ( جشنواره اتفاق ) شرکت کرده که اعضای شورای مرکزی سازمان مردم نهاد از این مزایا برخوردارند.

ابراهیمی  ادامه داد: فعالان تشکل های جوانان در صورت داشتن این شرایط می توانند با مراجعه به سایت وزارت ورزش به نشانی https://b2n.ir/۱۵۰۳۷۶ و همچنین لینک مستقیم https://b2n.ir/۵۹۷۰۱۲ مراحل ثبت نام خود را تکمیل و از سهمیه امریه استفاده کنند.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: موافقت با امریه سربازی  باعث می شود ، سازمانهای مردم نهاد به فعالیت بیشتر تشویق شوند و همچنین جوانان به سمت فعالیت های اجتماعی بیشتر سوق پیدا کنند.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرآیند گرفتن امریه برای سازمان های مردم نهاد با تلاش مسئولان وزارت ورزش و جوانان و دستور مقام معظم رهبری تایید و قابل اجرا شده است .

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از قشر جوانان ما جزء فعالان اجتماعی هستند که در سازمانهای مردم نهاد جوانان فعالیت می کنند و این موضوع جوان ها را ترغیب می کند که به سمت فعالیت های اجتماعی گرایش بیشتری  پیدا کنند .

 سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان یادآور شد: هم اینک ۱۱۰ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان در استان گیلان فعالیت دارند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=24128

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics