• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5
فرماندار رودسر:

سالانه ۱۲۰ مورد ریزش و رانش زمین در رودسر رخ می دهد

  • کد خبر : 24022
  • 21 مرداد 1399 - 19:54
سالانه ۱۲۰ مورد ریزش و رانش زمین در رودسر رخ می دهد
فرماندار رودسر با اشاره به حادثه خیز بودن این شهرستان، گفت: سالانه ۱۲۰ مورد حادثه ریزش و رانش زمین در رودسر رخ می دهد.

به گزارش گیلان شهر ، حسین اسماعیل پور پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه فضای خبر و خبر رسانی در شهرستان رودسر به نسبت سایر شهرستان‌های گیلان مطلوب است، افزود: خبرنگاران در رودسر صادقانه و منصفانه قلم می‌زنند.

اسماعیل پور، خبرنگاران را وجدان آگاه و بیدار دل جامعه توصیف کرد و گفت: یکی از انتظارات ما از خبرنگاران این است که با این رویکرد و با محوریت پیشرفت شهرستان فعالیت رسانه‌ای را ادامه دهند.

وی ضمن استقبال از استقرار خبرنگاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، تصریح کرد: با فعالیت خانه خبر در رودسر علاوه بر آن تجمیع خبرنگاران در این محل می‌تواند به روند ساماندهی و انسجام بیشتر کارها کمک کند.

فرماندار رودسر با اشاره به وجود کاستی‌ها در حوزه منابع مالی، بیان کرد: به رغم کمبود منابع مالی هیچ پروژه‌ای در این شهرستان متوقف نشده و روند کارها با آهستگی پیش می‌رود.

وی به موضوع حادثه خیز بودن شهرستان رودسر از نظر بروز حوادث طبیعی اشاره کرد و گفت: سالانه ۱۲۰ مورد ریزش و رانش زمین در این شهرستان رخ می‌دهد که کاملاً امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

اسماعیل پور ادامه داد: تلاش می‌کنیم که این حوادث را به حداقل برسانیم اما هنوز تا پایان راه کار زیادی داریم که باید انجام دهیم.

وی افزود: در حوزه مدیریت بحران، در حوزه آبگرفتگی کارهای خوبی صورت گرفته و جلوی بسیاری از سیلاب‌ها در راستای اجرای پروژه دفع و هدایت آب‌های سطحی گرفته شده است.

کد خبر ۴۹۹۵۹۶۶
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=24022

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics