• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
12

سلمان رشدی کشته شد

  • کد خبر : 24006
  • 19 مرداد 1399 - 19:50
سلمان رشدی کشته شد
سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که امام خمینی(ره) حکم کشتن او را صادر و اجرای آن را بر هر مسلمانی واجب دانسته بود، صبح امروز در منچستر انگلیس خودکشی کرد.
گیلان شهر – با وجود انتشار گسترده اخباری مبنی بر قتل سلمان رشدی در لندن هنوز این مطلب تائید نشده است
به گزارش گیلان شهر  از روز گذشته شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی که از سوی امام مرتد اعلام شده بود ، در یک انفجار در محل اقامتش کشته شده است.
در پی انتشار این خبر که در پیامک های متعددی نیز بدان پرداخته شده است برخی اخبار اعلام می کنند که رشدی بار دیگر از این انفجار جان سالم به در برده است هرچند برخی دیگر از هلاکت او خبر می دهند.
سلمان رشدی بعد از صدور حکم امام مبنی بر ارتداد تحت شدید ترین تدابیر امنیتی و به سختی به گذران زندگی مشغول بود و مدت های مدید در ملآ عام دیده نمی شد.

با همه این تفاسیر با توجه به اهمیت این خبر و نیز با عنایت به اینکه هنوز هیچ مرجعی این خبر را تائید نکرده است و با ذکر اینکه روز گذشته سیزدهمین روز ماه فروردین بوده برخی نیز معتقدند ممکن است انتشار خبر ترور سلمان رشدی دروغ ۱۳ باشد تا بدین ترتیب با زنده نگاه داشتن فتوای امام درباره سلمان رشدی مرتد اعلام شود که این حکم به فراموشی سپرده نشده است .

چندی قبل ، همزمان با سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی ، برخی محافل مذهبی از کم کاری  رسانه ها و به وِیژه صدا و سیما در پرداختن به این مساله ابراز نارضایتی کرده بودند.

همچنین قابل ذکر است که اگر این خبر صحت می داشت ، حتماً رسانه های انگلیسی زودتر از دیگران بدان می پرداختند ولی حتی درباره وقوع انفجار در لندن هم خبری منتشر نشده است.

‌‌بسمه تعالی‌

‌‌إنا لله و انا الیه راجعون ‌

‌‌ ‌‌به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می رسانم مؤلف کتاب «آیات شیطانی» که علیه‌‎ ‎‌اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از‌‎ ‎‌محتوای آن، محکوم به اعدام می باشند. از مسلمانان غیور می خواهم تا در هر نقطه که‌‎ ‎‌آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین‌‎ ‎‌توهین نماید و هر کس در این راه کشته شود، شهید است ان شاءالله . ضمناً اگر کسی‌‎ ‎‌دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفی‌‎ ‎‌نماید تا به جزای اعمالش برسد. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.‌

‌‌روح الله الموسوی الخمینی‌

خودکشی سلمان رشدی

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=24006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics