• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

جلسه ١۵٣ شورای کلانشهر رشت باری دیگر به حد نصاب نرسید

  • کد خبر : 23685
  • 01 مرداد 1399 - 19:08
جلسه ١۵٣ شورای کلانشهر رشت باری دیگر به حد نصاب نرسید
جلسه امروز شورای شهر رشت با تنش میان دو تن از اعضا همراه بود و سرانجام به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، جلسه استیضاح شهردار باز هم برگزار نشد.

به گزارش گیلان شهر : اسماعیل حاجی‌پور عصر امروز در صد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر رشت اظهار داشت: امروز روز عملیات افتخارآمیز مرصاد است و در این عملیات سپاهیان و ارتشیان اجازه ندادند کسانی که تا ۳۵ کیلومتری کرمانشاه آمده بودند به هدف ناصواب خود که چشم به خاک ما داشتند نرسند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قرار بود شهردار امروز به صحن شورا بیاید اما پس از گذشت نیم ساعت هنوز در جلسه حاضر نشده است گفت: ۵ نفر از اعضای شورای شهر رشت نیز پس از ۴۰ دقیقه در صحن حضور پیدا نکردند؛ چه چیزی مهم‌تر از رسیدگی به وضعیت شهردار رشت است.

وی با اشاره به اینکه قانون به ما اجازه داه است پس از ۱۰ روز وضعیت استیضاح شهردار را مشخص کنیم خاطرنشان کرد: هنوز ۱۰ روز نشده است و جلسه آینده را احتمالاً شنبه اعلام می‌کنم و به‌طور حتم به این موضوع مهم رسیدگی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید

حاجی‌پور افزود: باید با تک تک اعضای شورا اتمام حجت کنم و با کسی هم تعارف ندارم و یک جایی باید از قدرت قانونی خود استفاده کنم و استفاده می‌کنم و از همه بیشتر از عدم برگزاری جلسه امروز ناراحت هستم.

احمد رمضانپور نرگسی یکی دیگر از اعضای شورا نیز در این جلسه بیان کرد: همه اعضای شورا خدمتگزار و دلسوز مردم هستند و مخالفان و موافقان استیضاح هر دو به فکر منافع شهر هستند اما سال پایانی شورا سالی است که باید با دقت بیشتری به مسائل توجه کنیم.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه برگزار نشدن جلسه امروز را نوعی بازی از پیش طراحی شده عنوان کرد و گفت: این بازی‌ها برای رضای خدا و منفعت شهر نیست و کسانی فرافکنی می‌کنند که بازی را طراحی می‌کنند و مردم بهتر از هر کسی این موضوع را متوجه می‌شوند.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه یکسال است حاجی‌پور در رأس شورا قرار دارد و تمام طرح‌های عمرانی شهر رشت عقب افتاده است تصریح کرد: مردم بهتر قضاوت می‌کنند که چه کسی مقصر واقعی مشکلات شهر است.

گفتنی است؛ در حاشیه بعد از لغو جلسه فاطمه شیرزاد وارد صحن شده که درگیری لفظی بین رئیس شورا و وی به وجود آمد و جلسه به تشنج کشیده شد

به گزارش گیلان شهر : اسماعیل حاجی‌پور و فاطمه شیرزاد، دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جلسه امروز به جدال لفظی پرداختند و یکدیگر را متهم به برنامه‌ریزی برای حضور نیافتن در جلسه امروز کردند.

همچنین در حاشیه جلسه فاطمه شیرزاد عضو بانوی شورای شهر رشت حاجی پور را سیاستمدار و طراح بازی استیضاح خطاب کرد و رئیس شورای شهر نیز در پاسخ، شیرزاد را فرافکن نامید.

به گزارش گیلان شهر : در ابتدای جلسه حاجی پور، ذاکری، رمضانپور، عبدالهی، عاقلمنش، علیپور، علوی  و زاهد حضور داشتند که به یکباره علوی صحن را ترک کرد تا جلسه از حدنصاب بیفتد.

پس از اعلام لغو جلسه شیرزاد و رسولی وارد صحن شدند اما علوی، زاهد و ذاکری در صحن حضور نداشتند تا همچنان جلسه برای رسمی بودن از حدنصاب لازم برخوردار نباشد

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23685

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics