• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
4
تکریم و معارفه فرماندار رودبار

هوشنگ عباسقلی زاده امروز به عنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار معرفی شد+عکس

  • کد خبر : 23967
  • 16 مرداد 1399 - 19:09
هوشنگ عباسقلی زاده امروز به عنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار معرفی شد+عکس

به گزارش گیلان شهر :تکریم و معارفه فرماندار رودبار امروز در جلسه شورای اداری رودبار که با حضور استاندار گیلان برگزار شد ، با قدردانی از تلاش‌های سید صالح ضیایی ، هوشنگ عباسقلی زاده به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد. استاندار گیلان امروز در جلسه شورای اداری رودبار گفت : پذیرش مسئولیت در […]

به گزارش گیلان شهر :تکریم و معارفه فرماندار رودبار امروز در جلسه شورای اداری رودبار که با حضور استاندار گیلان برگزار شد ، با قدردانی از تلاش‌های سید صالح ضیایی ، هوشنگ عباسقلی زاده به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
استاندار گیلان امروز در جلسه شورای اداری رودبار گفت : پذیرش مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران ، قرار گرفتن در صف خدمت گزاران است و باید در این مسیر به دور از هر مسئله‌ ای و با خلوص نیت ، به دنبال ارتقاء سطح خدمات رسانی و جلب رضایتمندی مردم باشیم.
ارسلان زارع افزود : برای استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی خوب شهرستان ها ، باید مسیر را برای سرمایه ‌گذاران و فعالان بخش خصوصی هموار کرد و مردم نیز با پشتیبانی از خادمان خود ، آن ها را یاری کنند.
وی اقتصاد ، معیشت ، فرهنگ ، سلامت و امنیت را اولویت ‌های اصلی دولت در این سال ها به ویژه امسال عنوان و خاطرنشان کرد : کسانی که می‌ توانند در بخش معیشت و اقتصاد در منطقه خود تاثیرگذار باشند ، باید مشارکت کنند و انتظار داریم با حمایت و مشارکت همه جانبه ، توسعه متوازن شهری و روستایی تحقق یابد.
استاندار گیلان بر ضرورت رسیدگی به مسایل استان و توجه به مشکلات مردم به عنوان اولویت تاکید کرد و گفت : بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب ؛ دولت دوازدهم تا آخرین روز قانونی ، به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران فعال است و امور محوله را پیگیری می ‌کند و در این مسیر مدیران تا زمانی که مسئولیت بر دوش آنان گذاشته شده ، باید بدون هرگونه سستی به وظایف خود به درستی عمل کنند.
ارسلان زارع با یادآوری اینکه نباید از سرعت کار ، حساسیت ، دقت نظر ، وقت شناسی و تلاش مدیران ذره‌ای کاسته شود افزود از مدیران کل و فرمانداران انتظار دارم به صورت روزانه واحدهای تولیدی و مراکز اشتغال را رصد و پایش کنند وو از بستر ایجاد شده در بخش تولید و اشتغال در استان، نهایت استفاده را برای خدمت به مردم ببرند.
وی به تلاش های انجام شده برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و رونق واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال اشاره و خاطرنشان کرد : فرمانداران و مدیران به صورت میدانی بر روند تکمیل طرح ها و پروژه ها نظارت کنند تا مسیر پیشرفت فیزیکی آنها تسریع شود.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه تجربه دوران شیوع کرونا نشان داد کشورمان از ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه‌های دانش بنیان برخوردار است ، خاطر نشان کرد : فعالان این عرصه توانستند در مدت زمان کوتاهی علاوه بر تأمین نیازهای داخلی به تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی ، برای صادرات این کالاها به کشورهای دیگر نیز آمادگی داشته باشند.
ارسلان زارع با بیان اینکه کرونا ، زندگی ، کار و بسیاری از جنبه های زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده گفت : طبق اظهار نظر کارشناسان ؛ این ویروس همچنان با ما خواهد بود و باید سبک زندگی قبلی را تغییر داده و زیستی متناسب با شرایط امروز برگزینیم و مجدداً تأکید می ‌کنم که مردم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، حتماً از ماسک استفاده کنند.
وی به فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه وحدت و همدلی باید حرف اول را بزند اشاره کرد و گفت : تنها راه پیمودن مسیر توسعه ، شکوفایی و بالندگی گیلان ، همدلی ، وفاق و انسجام است و انتظار داریم همه مسئولان و اقشار مختلف استان برای تحقق اسناد بالادستی و سند آمایش سرزمینی گیلان بیش از گذشته تلاش و مشارکت کنند.
استاندار گیلان با بیان اینکه مأیوس کردن مردم ، به نظام اسلامی آسیب وارد می کند ، افزود : باید در جامعه ، امید افزایی کنیم تا علاوه بر خنثی کردن نقشه های دشمنان ، مسیر رو به تعالی را با موفقیت و مشارکت فزون ‌تر آحاد جامعه خصوصاً جوانان طی کنیم.
ارسلان زارع رودبار را شهرستانی با قابلیت های منحصر بفرد در حوزه های مختلف عنوان کرد و خاطر نشان کرد : یکی از این قابلیت ها تولید زیتون است که در کل کشور ، شهرستان رودبار به عنوان برند این محصول شناخته شده است و هرکاری که لازم باشد انجام می دهیم تا در تولید و فروش این محصول منجر رونق بیشتری ایجاد شود.
وی تردد بسیار زیاد خودروهای مسافران در جاده های شهرستان رودبار که یکی از مهمترین دروازه ورودی استان است را فرصت خوبی برای عرضه بیشتر خدمات ، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست اضافه کرد: اقداماتی برای ایجاد اشتغال انجام شده و بخش دیگری نیز در آینده ای نزدیک اجرایی می‌شود.
استاندار گیلان با اشاره به اهتمام و جدیت دولت برای تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین گفت : تکمیل این آزاد راه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و فقط موجب توسعه گیلان نمی شود بلکه در ابعاد ملی تاثیرگذار است.
ارسلان زارع به ظرفیت های شهرستان رودبار و برخورداری این شهرستان از مردمانی سخت کوش و نجیب اشاره کرد و افزود : از فرماندار جدید انتظار می ‌رود در حوزه های اقتصادی و اشتغال تلاشی مضاعف داشته باشد و ظرفیت ها را برای رونق اقتصادی و اشتغال مردم به‌ کار گیرد.
وی استفاده از همه پتانسیل ها و منابع انسانی شهرستان همچون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای تامین ، نخبگان ، دانشگاهیان ، فرهنگیان ، ائمه جمعه و جماعات ، شوراهای اسلامی و مردم و نیز بهره گیری از امکانات برای کاهش نرخ بیکاری و تکمیل طرح های عمرانی را به عنوان انتظارات خود از فرماندار جدید این شهرستان عنوان کرد.
امام جمعه رودبار هم گفت : امیدوارم با حفظ وحدت و هماهنگی در شهرستان رودبار ، آرامش از مسئولان به مردم منتقل شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی افزود : مشکلات باید ریشه ای حل شود ، معضل حریم ها سالیان سال است که توسعه شهرستان را به تعویق انداخته و حفر تونل ، ساختمان ها را دچار آسیب و زندگی مردم را به خطر انداخته است.
وی گفت : بعد از سفر ریاست جمهور به گیلان ، اخبار رسانه ها اختصاص ۵۰ میلیارد اعتبار را به سد دیورش منتشر کردند ، اما دریغ از یک ریال تخصیص ، وقتی کار به نتیجه نهایی رسید ، به مردم اعلام کنید.
نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت : آنچه که تاکنون دولت از مجلس خواسته ، خصوصا در موضوع معیشت مردم ، همواره با تلاش نمایندگان و همراهی مجلس محقق شده است.
مهرداد گودرزوند چگینی افزود : مجلس یازدهم بعد از صحبت های مقام معطم رهبری در حال هدایت ، کمک و تلاش فراوان برای تامین معیشت مردم است و همراهی خوب مجلس با دولت از خبرهای خوب این روزهاست.
وی گفت : شهرستان رودبار به پیگیری و تلاش فراوان برای حل مشکلات نیاز دارد و این درحالی است که این شهرستان از داشتن آب سالم آشامیدنی هم محروم است و از هزار و ۲۸۸ طرح برکت در استان ، فقط یک طرح در شهرستان رودبار اجرا شده است.
نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت : بزرگترین مشکل شهرستان رودبار معظل اشتغال است و البته شهرستان عقب ماندگی های زیادی دارد که از فرماندار جدید انتظار دارم ، به فکر تلاش کاربردی و عملیاتی برای حل مشکلات باشد.






لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23967

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics