احمد رمضانپور نرگسی که پیش از این مدافع استیضاح شهردار رشت بود در رابطه با دلیل تغییر نظرش گفت: هیچ‌کس نمی‎تواند بگوید که احمد رمضانپور یک متر زمین از جایی گرفته است!

وی افزود: ۵ فرزند بیکارم در خانه نشسته‌اند و خدا را شکر تا الان به هیچ شهردار رو نینداختم و یک زندگی معلمی دارم.

این عضو شورا با بیان اینکه برای منافع شهر و شهروندان صحبت می‎کنم، افزود: بنده از اول از موافقان استیضاح بودم اما می‎خواهم بنا به شرایط و منافع شهر با آن مخالفت کنم. اگر شهردار و اطرافیان آن تخلفی کردند به من ربطی ندارد و دستگاه های قضایی باید ورود کنند.

وی افزود: رکود زیادی وجود دارد و شهرداری۲۶۴ پروژه نیمه تمام دارد که تا کنون هیچ کاری نکرده است و این ایراد بزرگی است که وارد است؛ در دوره گذشته شهرداری یک شبه یک خیابان می زد.

رمضانپور نرگسی گفت: امروز پسماند، رودخانه ها و … می‌طلبد که شهرداری شجاع، راستگو، مستقل و پاکدست داشته باشیم تا این مشکلات را برطرف کند.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم یک فرصت بدهیم و در یک جلسه غیر علنی با حضور شهردار و دستگاه‌های مربوطه توضیحات ایشان را بشنویم.

این عضو شورا افزود: به صلاح مردم رشت است که در این برهه زمانی استیضاح پس گرفته شود و فرصتی دیگر به شهردار بدهیم؛ این چند روز بدترین دوران زندگیم بود؛ شهردار باید بداند یه روی مخالفانش در شورا شمشیر نکشد و غرض ورزی نکند؛ امیدوارم یک سال باقی مانده رشت بهتر و حتی رشت برتر داشته باشیم.
دیار میرزا