• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
12
با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه؛

جعفرزاده ایمن آبادی رئیس سازمان نقشه برداری کشور شد

  • کد خبر : 23936
  • 14 مرداد 1399 - 10:38
جعفرزاده ایمن آبادی رئیس سازمان نقشه برداری کشور شد

به گزارش گیلان شهر :با حکم دکتر محمدباقر نوبخت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به سمت ریاست سازمان نقشه برداری کشور منصوب شد. جعفرزاده جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی، نماینده دو دوره رشت در مجالس نهم و دهم و عضو کمیسیون برنامه و بودجه این دو مجلس بود. وی دانشجوی دوره دکترا عمران گرایش خاک و […]

به گزارش گیلان شهر :با حکم دکتر محمدباقر نوبخت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به سمت ریاست سازمان نقشه برداری کشور منصوب شد.
جعفرزاده جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی، نماینده دو دوره رشت در مجالس نهم و دهم و عضو کمیسیون برنامه و بودجه این دو مجلس بود. وی دانشجوی دوره دکترا عمران گرایش خاک و پی  (در مقطع رساله) است.

جعفرزاده ایمن آبادی جانشین مسعود شفیعی دیگر رئیس گیلانی سازمان نقشه برداری شده است که نزدیک به دو سال در این سازمان فعالیت می کرد.

 

سازمان نقشه برداری کشور از لحاظ قانونی وابسته به سازمان برنامه و بودجه کشور است و وظایف حاکمیتی محوله از طریق آن سازمان به سازمان نقشه برداری کشور ابلاغ می گردد، گرچه نقش این سازمان در فعالیت های وزارتخانه های دیگری چون راه و شهرسازی، نیرو، کشور، کشاورزی و… نیز قابل توجه است.

در مورد این سازمان اینجا را بخوانید

هیات تحریریه پایگاه خبری تحلیلی  گیلان شهر انتصاب  دکتر جعفرزاده ایمن آبادی به سمت رئیس سازمان نقشه برداری کشور را تبریک و شادباش می گوید.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics