• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
1
?پیام محمدحسن عاقل منش بمناسبت فراررسیدن روز خبرنگار:

برای خبرنگارانی که با سختکوشی، صداقت و امانتداری تلاش می‌کنند، موفقیت آرزو می‌کنم

  • کد خبر : 23992
  • 17 مرداد 1399 - 13:13
برای خبرنگارانی که با سختکوشی، صداقت و امانتداری تلاش می‌کنند، موفقیت آرزو می‌کنم

✅عضو شورای اسلامی شهر رشت در پیامی «روز خبرنگار» را به جامعه‌ی خبرنگاری استان گیلان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: به سهم خود فرارسیدن هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» که با نام و یاد خبرنگار شهید «ایرنا» محمود صارمی گره خورده را به همه بیداردلان قلم به‌ دست و خبرنگاران مسئول و متعهد تبریک […]

✅عضو شورای اسلامی شهر رشت در پیامی «روز خبرنگار» را به جامعه‌ی خبرنگاری استان گیلان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: به سهم خود فرارسیدن هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» که با نام و یاد خبرنگار شهید «ایرنا» محمود صارمی گره خورده را به همه بیداردلان قلم به‌ دست و خبرنگاران مسئول و متعهد تبریک می‌گویم.
? محمد حسن عاقل‌منش در پیام خود اشاره داشت: پیامها این مفهوم و معنا را می‌رسانند و به دیگران انتقال می‌دهند که شخص گیرنده پیام برای کسی که پیام را می‌نویسد و ارسال می‌کند، دارای اهمیت، ارزش و درخور توجه است.
وی ادامه داد: برای نشان دادن عمق ارتباط قلبی خود با جامعه خبرنگاری باید تاکید کنم که «روز خبرنگار» یکی از روزهایی است که برای خبرنگاران پیامهایی از دور و نزدیک می‌رسد و ارج و ارزش کار خبرنگاری بیشتر مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد.
عاقل‌منش افزود: هر چند که برای قلم و آنچه می‌نویسند، ارزشی والاتر از آن نیست که خداوندگار هستی در قرآن کریم به آن قسم یاد کرده است و هم از این رو خبرنگاری ارج و قربی فراوان نزد افراد اجتماع و قشرهای گوناگون جامعه دارد، اما اینجانب به سهم خود فرارسیدن هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» که با نام و یاد خبرنگار شهید «ایرنا» محمود صارمی گره خورده را به همه بیداردلان قلم به دست و خبرنگاران مسئول و متعهد تبریک گفته و برای آنها که همواره در راه تنویر افکار عمومی، آگاهی‌ بخشی و فرهنگسازی تلاش می‌کنند، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.
عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان تاکید داشت که برای همه خبرنگارانی که با سختکوشی خود و با صداقت و امانتداری تلاش می‌کنند تا خبر، گزارش و تحلیل محتوای ارزشمند را به جامعه انتقال دهند، صمیمانه آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمایم

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics