• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
2
فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در اداره کل صمت گیلان

اعمال نرخ مجزا معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو تخلف آشکار است

  • کد خبر : 23860
  • 12 مرداد 1399 - 11:45
اعمال نرخ مجزا معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو تخلف آشکار است
رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه نرخ جدید اعلام‌شده معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو در کل استان یکسان است، گفت: برخی از شهرستان‌ها اقدام به اعمال نرخی مجزا در مورد حق‌العمل‌کاری معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو می‌کنند که این کاملاً خلاف قانون است.

به گزارش گیلان شهر ، فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در اداره کل صمت گیلان با اشاره به اعلام نرخ‌های جدید اظهار کرد: نرخ جدید اعلام‌شده معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو در کل استان یکسان است و هیچ شهرستانی حق ندارد در این خصوص جزیره‌ای عمل کند.

وی با تأکید بر هماهنگی کلیه شهرستان‌ها در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت استان گفت: طبق گزارش‌های دریافتی، برخی از شهرستان‌ها اقدام به اعمال نرخی مجزا در مورد حق‌العمل‌کاری معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو می‌کنند که این کاملاً خلاف قانون است و در صورت وجود مستندات تخلف، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
اعمال نرخ مجزا معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو تخلف آشکار است

رئیس سازمان صمت گیلان استفاده بیشتر از ظرفیت‌های تشکل‌ها و اتحادیه‌ها را در کاهش فشار بر مردم و شبکه بازار در این شرایط را مؤثر دانست و تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم که کوچک‌ترین وقفه در ارائه خدمات و نظارت بر امور صنفی وارد گردد و نقش اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف در شرایط بحرانی محسوس‌تر خواهد شد.

دلق‌پوش با تأکید بر پایبندی مصوبات ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت به‌عنوان مرجع عالی افزود: نباید فقط بخشی نگری و گرایش صنفی بر بازار حاکم باشد و ملاک عمل، خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و تعادل بازار با تکیه‌بر مصوبات قانونی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید بدون هیچ تعارفی با کوچک‌ترین تخلف در بازار برخورد شود، گفت: تمام سعی باید بر این باشد که کمیسیون نظارت فقط مباحث نظارتی را نباید انجام دهد و انتظار داریم از جانب اصناف پیشنهاد و طرح‌های سازنده برای تعادل و روان‌سازی وضعیت بازار ارائه گردد.

به گفته رئیس سازمان صمت گیلان، بر اساس قانون نظام صنفی افرادی که در رأس اتحادیه‌های صنفی قرار می‌گیرند، هم باید پروانه کسب معتبر داشته باشند هم به‌صورت واقعی در آن رسته فعالیت نمایند وگرنه صلاحیت حضور در اتحادیه را ندارند. فارس

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23860

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics