• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
2
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد:

ارائه اظهارنامه مالیاتی رسانه‌ها ۲ ماه تمدید شد

  • کد خبر : 23787
  • 08 مرداد 1399 - 18:36
ارائه اظهارنامه مالیاتی رسانه‌ها ۲ ماه تمدید شد
بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مدیران رسانه‌های حقیقی تا 31 مردادماه و رسانه‌های حقوقی تا 31 شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارسال کنند.

به گزارش گیلان شهر : شورای عالی اقتصادی کشور در پی تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، موعدهای مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی و رسیدگی‌های مالیاتی را به مدت دو ماه و حداکثر تا پایان شهریورماه ۱۳۹۹ تمدید کرد.

محمود علیزاده، معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور ضمن اعلام این خبر، با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده نیز تمدید شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه موعد ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار ۱۳۹۹ تا ۱۵ تیرماه است، این دسته از مودیان محترم نیز تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ مهلت دارند اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده این دوره خود را تسلیم کنند.

وی تصریح کرد: رسیدگی اظهارنامه‌های مالیاتی مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ نیز به مدت دو ماه تمدید خواهد شد.

علیزاده همچنین‌خاطرنشان کرد: مهلت تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر بر تشکیل مجمع عمومی شرکت‌های سهامی عام که تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ باید مجامع خود را برگزار نمایند نیز به مدت دو ماه تمدید می‌شود.

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه سقف مهلت تا ۳۱ شهریورماه می‌باشد، افزود: مهلت‌های مقرر برای آن گروه از مودیان مالیاتی که مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی آنها ۳۱ شهریور ۹۹ باشد، با عنایت به اینکه سقف مهلت تا پایان شهریورماه سال جاری است از مهلت تمدید مقرر این مصوبه برخوردار نخواهد بود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23787

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics