وی ادامه داد: دکتر زارع استاندار گیلان است و همانگونه که در سخنان‌شان در جلسات و نشست‌های مختلف مشهود است؛ فقط به منافع گیلان می اندیشد و برای حفظ و ارتقاء آنها اهتمام دارد.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان با یادآوری اینکه موضوع ورزش مانند دیگر حوزه ها در کشور تابع قوانین و ساز و کار های مشخصی است؛ افزود: استاندار گیلان در تمامی نشست ها، بر ضرورت توجه به قانون، رعایت آن و حرکت در مدار قانون تاکید دارد و مشی ایشان بعنوان نماینده عالی دولت در استان نیز گویای این مهم است.

کبیری با یادآوری اینکه موضوعات مربوط به گیلان برای استاندار اهمیتی تام و تمام دارند، اضافه کرد: افکار عمومی با روحیات اخلاقی و قانونمندی دکتر زارع آشنا هستند و اهالی ورزش استان نیز کوشش های استانی و ملی استاندار برای بهبود وضعیت تیم ها و باشگاه های مختلف ورزشی را به خاطر دارند.

 مدیر روابط عمومی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه ای گفت: مردم قهرمان و ورزش‌دوست گیلان اطمینان داشته باشند استاندار، نهایت اهتمام خود برای بهبود شرایط تیم های ورزشی در چارچوب قانون را به کار بسته و تلاش های خود را همچنان ادامه می‌دهد و نسبت به ورزش استان نیز حمیت دارد.