• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

کرونا در کمین مردم گیلان/ روزانه ۷۰ بیمار کرونایی به بیمارستان‌های گیلان مراجعه می‌کنند

  • کد خبر : 23414
  • 21 تیر 1399 - 19:28
کرونا در کمین مردم گیلان/ روزانه ۷۰ بیمار کرونایی به بیمارستان‌های گیلان مراجعه می‌کنند
به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان روزانه ۷۰ نفر بیمار کرونایی به بیمارستان‌های گیلان مراجعه کرده و این آمار نسبت به ماه گذشته با افزایش مواجه شده است

به گزارش گیلان شهر ، آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان گیلان اظهار کرد: بارها مسؤولان بهداشتی در استان گیلان تذکر دادند که اگر مردم به پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند روند ابتلا کرونا با افزایش مواجه می‌شود که متأسفانه هم‌اکنون شاهد این امر در گیلان هستیم.

وی با اشاره به تعداد افراد مبتلا شده به کرونا به‌صورت روزانه گفت: تعداد افراد مبتلا شده به کرونا در استان بیشتر از ماه گذشته بوده و بر اساس آمار روزانه ۷۰ بیمار کرونایی به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند لذا این امر نشان می‌دهد کرونا اصلاً با هیچ فردی شوخی ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با انتقاد از برگزاری مراسم عروسی در دو شهرستان گیلان بیان کرد: برگزاری مراسمات عروسی و عزا می‌تواند منجر به ابتلای گروهی به کرونا شود ولی متأسفانه در یک الی دو شهر گیلان شاهد برگزاری مراسم عروسی با تعداد بسیار زیاد بودیم که با درخواست مأموران بهداشتی این مراسمات سریعاً متوقف شد.

حیدر زاده با اذعان به اینکه هنوز در استان گیلان از قوه قهریه استفاده‌نشده است، بیان کرد: اگر مردم به توصیه‌های بهداشتی توجه نکرده و پروتکل‌ها را رعایت نکنند شاید مجبور شویم دوباره محدودیت‌های برداشته‌شده را اعمال کرده و با شرایط بدتری مواجه شویم.

وی با درخواست از مردم در خصوص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: تنها راه مقابله و کنترل کرونا عدم برگزاری مراسم، تجمعات، عروسی‌ها، عزاداری‌ها و عدم تجمع در پاساژ، مغازه‌ها است‌‌ لذا عاجزانه از مردم می‌خواهم به این موارد توجه جدی کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23414

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

29فروردین
متقاضیان گزینش استخدام معلمان بخوانند
26فروردین
کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت؛ پنجشنبه‌ها تعطیل شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics