• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
3
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

ضرورت افزایش سرعت اینترنت در گیلان/ شهر هوشمند سبب رونق گردشگری می‌شود

  • کد خبر : 23268
  • 15 تیر 1399 - 16:32
ضرورت افزایش سرعت اینترنت در گیلان/ شهر هوشمند سبب رونق گردشگری می‌شود

به گزارش گیلان شهر «احمد دنیا مالی» عصر امروز (شنبه، ۱۴ تیر) در جلسه مجمع نمایندگان گیلان که در سالن جلسات دیوان محاسبات استان برگزار شد، اظهار کرد: مخابرات گیلان می‌تواند با همکاری راه‌آهن کشور در حوزه تقویت پوشش تلفن همراه در مسیر ریلی استان قرارداد امضاء کند. کلیک  >>  گزارش تصویری از نشست مجمع […]

به گزارش گیلان شهر «احمد دنیا مالی» عصر امروز (شنبه، ۱۴ تیر) در جلسه مجمع نمایندگان گیلان که در سالن جلسات دیوان محاسبات استان برگزار شد، اظهار کرد: مخابرات گیلان می‌تواند با همکاری راه‌آهن کشور در حوزه تقویت پوشش تلفن همراه در مسیر ریلی استان قرارداد امضاء کند.

کلیک  >>  گزارش تصویری از نشست مجمع نمایندگان استان گیلان

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اضافه کرد: راه‌آهن و شرکت مخابرات بیش از ۱۵ سال است که قراردادهای طولانی می‌بندند به شکلی که راه‌آهن توانسته از این طریق درآمد خوبی کسب کند.

وی تقویت سرعت اینترنت در فصل تابستان که به عنوان دوره پیک استفاده از این تکنولوژی است، امری مهم ارزیابی کرد و گفت: ایجاد شهر هوشمند نیاز استان بوده و در رونق بخشیدن به گردشگری نیز موثر است.

دنیامالی با تاکید بر تقویت شبکه‌های ارتباطی سطح استان به‌ ویژه در زمان بحران، تاکید کرد: توسعه بخش مسیریابی با کدپستی که در بسیاری از کشورهای دنیا در حال انجام است باید با برنامه‌ریزی در گیلان نیز عملیاتی شود.

در ادامه این نشست، «محمدرضا احمدی» با اشاره به مشکل آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه در برخی مناطق روستایی و حتی شهری، اظهار کرد:‌ عدم برخورد مناسب با ارباب رجوع و مشکل سرعت اینترنت از جمله مشکلات مردم در حوزه فناوری ارتباطات و مخابرات است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غالب مردم گیلان از سرعت اینترنت تلفن همراه و پوشش‌دهی آن راضی نیستند، تصریح کرد:‌ نصب دکل‌های مخابراتی و شائبه تشعشعات آن برای مردم مشکل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به زحمات نیروهای خادم پست در توزیع مرسولات در ایام کرونا، اذعان کرد: در بحران کرونا افرادی در اتصال به اینترنت مشکل اساسی داشتند و نمی‌توانستند مسائل آموزشی را پیگیری کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics