• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
6
فرماندار لنگرود خبر داد ؛

افتتاح مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در آینده نزدیک /مدیران استانی بدون هماهنگی با فرماندار حق عزل و نصب ندارند

  • کد خبر : 22849
  • 01 تیر 1399 - 16:04
افتتاح مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در آینده نزدیک /مدیران استانی بدون هماهنگی با فرماندار حق عزل و نصب ندارند
فرماندار لنگرود با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر از مردم شرق گیلان از اسلحه و مهمات استان خدمات دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش گیلان شهر ، سیروس شفقی در جلسه شورای اداری که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله رودبار و تبریک هفته تبلیغات اسلامی و  روز اصناف، گفت: بعد از انتخابات با پدیده ویروس منحوس کرونا مواجه شدیم که در بعد اجتماعی آن تلاش و زحمات کادر درمان، وزرات بهداشت، هیئت دولت و مردم و کادر پرستاری قابل تحسین است.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به عملکرد موفق ایران در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: توصیه های بهداشتی باید همچنان رعایت شود و شرایط  کشور هنوز عادی نشده است.
 
 شفقی ضمن جدیت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: ستاد ملی کرونا مقرر کرد بازگشایی تمامی مساجد در شهر و روستا و برپایی نماز جمعه در شهرستان‌های زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مسئولیت ‌هیئت امنا ، انجام شود و رفع محدودیت ها به منزله این است که ما بیشتر رعایت کنیم.
 
فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه این چند ماه شرایط اداری کشور هم به تبعیت مسائل اجتماعی و اقتصادی تحت شعاع قرار گرفته بود و اکنون باید با این شرایط کنار آمد، افزود: یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در جهت مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت که اولویت با بخش خدمات است استفاده از این اعتبار به عهده متولیان شهرستان است و باید در جلسه بعدی گزارش کار ارائه و اطلاع رسانی بنگاه های اقتصادی هم بر عهده متولیان است.
 
 شفقی ادامه داد: علاوه بر تغییر معادلات اجتماعی و اقتصادی در شرایط کرونایی، مشکلات حوزه معیشت با همبستگی اجتماعی و فرهنگ غنی اسلامی و اجرای رزمایش همدلی مومنانه در سطح کشور بسیار خوب عمل شد.
 
فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه برنامه ریزی‌ها باید با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد و کارگروه جهش تولید به زودی در شهرستان تشکیل می شود، تصریح کرد: هنر مدیریت این است که با کمبود منابع هم بهترین خدمات ارائه شود و پویاتر از گذشته کار کنند و سه محور توسعه در استان صنعت، گردشگری و کشاورزی است و  آمارهای این سه حوزه باید نشان دهنده جهش در این عرصه ها باشد.
 
وی برنامه‌ریزی درست، همدلی، هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات را لازمه کار دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت ها به ویژه نماینده شهرستان، ائمه جمعه و جماعات در راستای پیشبرد و هم افزایی در کارها استفاده شود.
 
فرماندار لنگرود با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان، فرسوده بودن شبکه گذاری و قدیمی بودن شهر لنگرود( داری قدمت سکونتی بالا)، افزود: اضافه شدن هزار لیتر در پروژه تصفیه خانه و تزریق آب به شبکه انجام و ۴۰۰ متر شبکه گذاری از شلمان به چمخاله هم باید در دستور کار قرار گیرد و در اسرع وقت اجرایی شود.
 
 شفقی در خصوص جذب اعتبارات کمیته برنامه ریزی، گفت: عدم جذب اعتبارات با توجه به وضعیت مالی بد دولت نشان دهنده ضعف مدیریت دستگاه مربوطه است و استخراج پروژه های نیمه تمام در اولویت است.
فرماندار لنگرود ضمن حضور تمام مدیران شهرستان در جلسات فرهنگی دفتر امام جمعه، خاطرنشان ساخت: مدیران استانی بدون هماهنگی با فرماندار حق عزل و نصب ندارند و در غیر اینصورت آن مدیر در جلسات اداری راه نخواهد یافت و دستگاه مربوطه از اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستانی هم محروم خواهند شد و مدیران استانی باید به نظرات مسئولان شهرستانی احترام بگذارند و تعامل باید منطقی و سازنده باشد.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=22849

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics