• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
8
استاندار گیلان:

واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان در کوتاه ترین زمان تحویل داده شود

  • کد خبر : 21955
  • 01 خرداد 1399 - 10:11
واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان در کوتاه ترین زمان تحویل داده شود
 استاندار گیلان با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: در عین حال لازم است دستگاه های اجرایی متولی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، واحدهای مسکونی مسکن مهر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان و بهره‌برداران تحویل دهند.

به گزارش گیلان شهر :ارسلان زارع امروز در جلسه شورای مسکن و کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان افزود: باتوجه به شرایط ناشی از تحریم های غیرقانونی استکبار جهانی علیه مردم و کشورمان، نابسامانی هایی در بازار مسکن ایجاد شد.

وی با اشاره به درخواست اقشار مختلف جامعه به ویژه قشرهای آسیب‌پذیر که متقاضیان عمده مسکن مهر بودند، بر ضرورت تلاش دستگاه های اجرایی متولی و بانک مسکن با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به منظور تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر به متقاضیان و بهره‌برداران در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی سال جاری تاکید کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن دولت می‌تواند در بخش عمومی تاثیرگذار باشد، گفت: با اقدامات خوب صورت گرفته در برش استانی طرح اقدام ملی مسکن، گیلان جزو استان های بالای کشور بوده که انتظار می‌رود در اجرای آن تسریع شود.

وی تعهدات استان در طرح اقدام ملی را افزون بر ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی با کارگزاری بنیاد مسکن عنوان و اضافه کرد: تمهید مقدمات تامین زمین در بخش عمده تعهدات، صورت گرفته که انتظار می‌رود در خردادماه امسال فراخوان این موضوع انجام گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی فعالیت‌هایی همچون شهرک های گلخانه‌ای گفت: انتظار می‌رود دستگاه های تخصصی براساس سیاست های توسعه‌ای استان، اسناد بالادستی و متناسب با آمایش سرزمین، فعالیت کاربری های مرتبط را به صورت تجمیعی در چند شهرستان تعریف کنند.

زارع به ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج از محدوده و حریم شهرها و ایجاد آسیب های اجتماعی نیز اشاره و اضافه کرد: لازم است به مسئله سیما و منظر شهری توجهی ویژه شود چراکه موضوع گردشگری همواره یکی از رویکردهای توسعه استان محسوب است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21955

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics