• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
4
منتخب مردم فومن و شفت در مجلس یازدهم

فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه مجلس ‌است / مجلس دهم ‌به حاشیه‌ها توجه کرد

  • کد خبر : 22244
  • 10 خرداد 1399 - 10:48
فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه مجلس ‌است / مجلس دهم ‌به حاشیه‌ها توجه کرد
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه بخش نظارت در مجلس دهم کم‌رنگ بود گفت: مشکلات اقتصادی امروز جامعه با مدیریت جهادی و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی حل می‌شوند

به گزارش گیلان شهر :خلیل بهروزی‌فر گفت  با بیان اینکه در سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ تنگناهای اقتصادی و بروز برخی بحران‌ها مانند شیوع کرونا زمینه‌ساز بروز بسیاری از چالش‌ها در کشور شد اظهار داشت: مشکلات اقتصادی امروز جامعه با مدیریت جهادی و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی حل می‌شوند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پاسخ به این پرسش که با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه با توجه به بیماری کرونا نظرتان درباره اولویت‌های مجلس یازدهم چیست عنوان کرد: در پیامی که مقام معظم رهبری در ابتدای شروع به کار مجلس یازدهم فرستادند تمام اولویت‌ها را به خوبی مشخص کردند.

بهروزی‌فر با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم براساس دو سند بالادستی قانون اساسی و سیاست‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری کار خود را شروع می‌کند ابراز داشت: مقام معظم رهبری در پیام خودشان به مجلس لزوم حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی، معیشت مردم، جوانان، اشتغال و جهش تولید را مطرح کردند.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه مجلس یازدهم دانست و با اشاره به اینکه مدیریت جهادی نیاز واقعی جامعه امروز ما برای رفع مشکلات مردم است تصریح کرد: مجلس یازدهم عزم خود را جزم کرده تا با استفاده از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های داخلی جهت رفع نابه‌سامانی‌های اقتصادی اقدام کند. 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پاسخ به این پرسش که در دوره چهارساله مجلس دهم نقاط ضعف و قوت این مجلس از نظر شما کدام است و مجلس یازدهم باید روی کدام نقاط قوت گذشته بیشتر تمرکز کند نیز افزود: مجلس دهم یکسری نقاط قوت داشت اما در عوض آن، نقاط ضعف بسیار زیادی هم داشت.

بهروزی‌فر پرداختن به حواشی و فاصله گرفتن از انجام وظایف نظارتی را از جمله نقاط ضعف مجلس دهم خواند و اظهار داشت: مجلس دهم به جای اینکه در جهت اهداف اصلی و مسائل مهم جامعه، وقت و زمان خودش را صرف کند بیشتر به حاشیه‌ها توجه کرد به همین علت بسیاری از امور مهم معطل ماند.

وی با بیان اینکه عمل به حوزه نظارت در مجالس سابق بسیار پایین بود اما این موضوع در مجلس دهم کم‌رنگ، حتی بی اثر و خنثی شده بود خاطرنشان کرد: گاهی اوقات قوانین انباشت شده زیادی داریم اما به دلیل عدم نظارت بر حسن اجرای قانون توسط مجلس بسیاری از قوانین به خوبی اجرایی نمی‌شوند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس مشکلات حوزه انتخابیه خود را که در مجلس دهم کمتر مورد توجه قرار گرفته را نیز مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: ضعف زیرساخت‌ها، اشتغال، معیشت مردم، پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و مواردی از این قبیل عمده‌ترین مشکلات دو شهرستان فومن و شفت محسوب می‌شوند. 

انتهای پیام/۶۱۴/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=22244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics