• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
3
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان

بیش از۳۲۵ هزار مترمربع از حریم های دولتی گیلان رفع تصرف شد

  • کد خبر : 21468
  • 21 اردیبهشت 1399 - 18:32
بیش از۳۲۵ هزار مترمربع از حریم های دولتی گیلان رفع تصرف شد
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از رفع تصرف ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع از حرائم دولتی با بررسی ۲۱۲ فقره از ۳۶۶ پرونده ارسال شده به دستگاه قضایی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گیلان شهر :روز یکشنبه روابط  عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان به نقل از وحید خرمی حاکی است: صدور حکم قضایی منجر به رفع تصرف ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع از حرائم دولتی شده است؛ ضمن آنکه مابقی پرونده ها در حال حاضر در محاکم قضایی استان در حال رسیدگی است.

وی  ادامه داد : رفع تصرف های انجام شده شامل؛ بستر تالاب ها، حریم و بستر رودخانه ها، سواحل دریا و اراضی استملاکی است که در راستای حفظ حقوق بیت المال و آزادسازی اراضی دولتی انجام شده است.

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان خاطر نشان کرد:  توفیقات حاصله ناشی از تسریع و دقت در رسیدگی های قضایی و همکاری عوامل انتظامی بوده و به طور قطع بدون هماهنگی و همکاری  دستگاه های یاد شده  این مهم امکان پذیر نبود.

 وی تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای گیلان در سال گذشته با دستور مقامات قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی استان نسبت به رفع تصرفات و تخریب اعیان و حصارکشی ها اقدام نموده است که این فرایند با طی مراحل قانونی در سال جدید نیز ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان خاطر نشان کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال این شرکت از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و با سودجویانی که قصد تصرف و سودجویی نسبت به انفال و بیت المال را داشته باشند، از طریق مراجع  قضایی با قاطعیت پیگیری و مطابق قانون مجازات خواهند شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21468

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics