• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
6

نشست منتخبان مردم با مدیران شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق گیلان

  • کد خبر : 21457
  • 21 اردیبهشت 1399 - 17:44
نشست منتخبان مردم با مدیران شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق گیلان
عمده ترین مشکلات شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق گیلان در نشست مدیران عامل این 2 شرکت با منتخبان مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم بررسی شد.

به گزارش گیلان شهر : در این نشست که حدود ۳ ساعت طول کشید مشکلات پیش روی تامین آب آشامیدنی ، جمع آوری و ساماندهی فاضلاب ، خطوط ضعیف و متوسط انتقال برق به بحث گذاشته و در نهایت راهکارهای ارتقاء خدمات مرتبط با این ۲ حوزه ارائه شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گزارشی از وضعیت طرح های این شرکت در ارائه داد و اقدامات به عمل آمده در خصوص مقابله با شیوع بیماری کرونا در گیلان را تشریح کرد.
سید محسن حسینی شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی در روستاهای گیلان را بیش از ۷۷ درصد اعلام کرد و افزود : از مجموع ۲ هزار و ۶۰ روستای دارای جمعیت بیشتر از ۲۰ خانوار استان هزار و ۵۸۴ روستا با ۷۷۲ هزار و ۲۴۶ نفر جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و تلاش و برنامه ریزی برای تامین آب شرب ۳۴۸ روستای باقیمانده در دستور کار است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان نیز در گزارشی تعداد مشترکان برق استان در ۳ حوزه خانگی ، تجاری و صنعتی را یک میلیون و ۴۷۰ هزار مشترک اعلام کرد و افزود : برق مورد نیاز این مشترکان از طریق ۱۹ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۹ هزار کیلومتر خط انتقال  فشار متوسط تامین می شود.
محمد اسماعیل هنرمند همچنین پیک مصرف برق استان در تابستان ۹۸ را هزار و ۵۹۸ مگاوات اعلام کرد و تسریع در روند پرداخت بدهی ۱۶۰ میلیارد تومانی برخی از مشترکان گیلانی را در تامین برق مورد نیاز استان در زمان اوج مصرف موثر دانست.
در ادامه این نشست منتخبان مردم گیلان در یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فرسودگی شبکه های انتقال آب ، لزوم ارتقاء کیفی آب آشامیدنی ، لایروبی و پاکسازی مخازن آب آشامیدنی روستاها، تسریع در روند احداث تصفیه خانه های نیمه تمام، توزیع عادلانه امکانات برق رسانی، ارتقاء امنیت در خطوط انتقال برق ارائه کردند.
کلیک >>گزارش تصویری از نشست مجمع نمایندگان منتخبین گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه اجرایی استان
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics