• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
فرماندار شهرستان آستارا

بی‌توجهی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به آستارا

  • کد خبر : 21473
  • 21 اردیبهشت 1399 - 19:01
بی‌توجهی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به آستارا
نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آن‌چنان توجهی به این شهرستان نکرده است، گفت: امیدواریم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستارا را به‌عنوان پیشانی نظام در شأن جمهوری اسلامی ببیند.

به گزارش گیلان شهر ، حسن رستم‌زاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: تاکنون یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد به حوزه سلامت شهرستان آستارا کمک نقدی صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه قرمز اعلام شدن وضعیت شهرستان آستارا در سطح کشور باعث نگرانی مردم شده است، گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری‌شده در بیمارستان شهید بهشتی بسیار کم است و امیدواریم تا دو هفته دیگر وضعیت این شهرستان از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا سفید اعلام شود.

فرماندار شهرستان آستارا از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تکریم ارباب‌رجوع، صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌های حامل و خرید انحصاری کالاهای ایرانی در مایحتاج اداری را در سرلوحه کار خود قرار داده و مباحث حوزه مدیریت خود را روزانه از استان پیگیری و گزارش آن را به فرمانداری ارائه دهند.

رستم‌زاد خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه‌های راه‌آهن بین‌المللی آستارا-آستارا شد و تصریح کرد: ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری فاز دوم اتصال راه‌آهن آستارا به رشت و جاده ترانزیتی بارانداز ریلی آستارا-آستارا با حضور مسؤولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در محل بارانداز ریلی کلنگ‌زنی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا ضمن قدردانی از زحمات اداره کل گمرک، پایانه مرزی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آن‌چنان توجهی به شهرستان آستارا نکرده که امیدواریم این شهرستان را به‌عنوان پیشانی نظام در شأن جمهوری اسلامی ببیند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های اولویت‌دار خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری به فرمانداری اعلام کنند، افزود: پیشرفت فیزیکی سد لاستیکی رودخانه ملاهادی خانه‌های آسیاب تاکنون خوب بوده و طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته این پروژه تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

نظام عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: از دوم اسفندماه سال گذشته تاکنون ۵۲۹ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و آنفوآنزا در بیمارستان شهید بهشتی تحت‌مراقبت بودند که ۴۸۵ نفر آن مرخص شده‌اند.

حسین خورشیدی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون ۹۴ هزار نفر در مبادی ورودی شهرستان آستارا به لحاظ علائم ویروس کرونا مورد غربال‌گری بهداشتی و تب‌سنجی قرارگرفته‌اند.

سید سجاد موسوی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: آموزش از طریق فضای مجازی، آموزش چهره‌به‌چهره و توزیع درس‌نامه خودآموز در ایام فوق جایگزین آموزش حضوری دانش‌آموزان در سطح مدارس شد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۸/ق

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21473

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics