• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
3
نماینده صومعه سرا در مجلس:

دفاع از حقوق مردم اولویت اصلی همه مسئولان باشد

  • کد خبر : 21352
  • 18 اردیبهشت 1399 - 20:33
دفاع از حقوق مردم اولویت اصلی همه مسئولان باشد
صومعه سرا- نماینده صومعه سرا در مجلس با تأکید بر برخورد قاطع با قانون شکنان، گفت: دفاع از حقوق مردم اولویت اصلی همه مسئولان باشد.

به گزارش گیلان شهر، سید کاظم دلخوش عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری صومعه سرا در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان و مخالفان نظام به رغم تمام کارشکنی‌ها که برای بی رونق کردن انتخابات انجام دادند اما با خوب و پرشور مردم مشت محکمی بر دهانشان کوبیده شد.

نماینده صومعه سرا در مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات، گفت: کاهش حضور مردم در انتخابات یک آسیب جدی برای نظام، ملت و جامعه است و باید برای انتخابات ریاست جمهوری به نقش مهم مردم توجه ویژه ای داشته باشیم.

دلخوش با بیان اینکه تمام معادلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و مشروعیت نظام با ولایت فقیه رهبری و حضور مردم است، گفت: ملت ایران با وجود همه مشکلات در انتخابات حضوری پرشوری داشتند که بخشی از آن را در شهرستان صومعه سرا به رغم حواشی ایجاد شده شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه طی ۳۶ سال سابقه اجرایی و قانونگذاری تنها هدف بنده دفاع از حقوق مردم شهرستان صومعه سرا بوده است، افزود: با توجه به اینکه قانون گذار و ناظر بر قوانین کشور هستم تا کنون از اختیارات قانونی خودم درست استفاده کرده ام.

دلخوش با تاکید بر اینکه در مقابل قانون شکنان ایستاده ام و آخرین توان از حق مردم دفاع کرده ام، تصریح کرد: اینکه فراتر از اختیارات خود به دستگاه‌هایی دیگر قانون گذار فشار وارد کنیم خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه اصل ۹۰ قانون اساسی جایگاه همه را مشخص کرده است، افزود: هیچ کسی حق ندارد از حریم خود پا فراتر بگذارد و فرماندار باید از حقوق دستگاه‌های اجرایی دفاع کند.

دلخوش با اشاره به اینکه پروژه‌هایی بزرگی همچون آسفالت راه روستایی ۱۳۸ روستا، ساخت و بازسازی ۲۴ سالن ورزشی و آغاز عملیات اجرایی پروژه محور کلیدبر – پونل بخشی از اقداماتی که در شهرستان انجام شده است.

کد خبر ۴۹۱۹۷۳۷
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21352

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics