• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
5
مدیرکل ارشاد گیلان:

صدور ۱۸۳ مجوز اشتغال خانگی در حوزه فرهنگی و هنری گیلان

  • کد خبر : 21241
  • 16 اردیبهشت 1399 - 19:03
صدور ۱۸۳ مجوز اشتغال خانگی در حوزه فرهنگی و هنری گیلان
مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به صدور ۱۸۳ مجوز اشتغال خانگی در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: در سال گذشته ۱۶۱ مورد تسهیلات اشتغالزایی نیز پرداخت شده است.

به گزارش گیلان شهر :فیروز فاضلی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات اداره کل ارشاد گیلان در سال گذشته، اظهار کرد: در مجموع در سال ۹۸ بیش از ۲۰ هزار و ۱۸۹ مورد فعالیت فرهنگی و هنری در سطح استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این فعالیت‌ها توسط معاونت‌های فرهنگی و رسانه، هنری و سینمایی، توسعه و مدیریت منابع ارشاد گیلان برگزار شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۱۵ هزار برنامه توسط معاونت فرهنگی و رسانه در قالب اجرای برنامه‌ها، جشنواره، نمایشگاه، رونمایی و مسابقه کتاب، کارگاه‌های آموزشی و صدور مجوز برای مؤسسات، قرآنی، کانون‌ها و مؤسسات تبلیغاتی، نشریات و پایگاه‌های خبری و تبلیغات محیطی و آگهی‌های رسانه‌ای بوده است.

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به انجام بیش از ۳۶۰۰ برنامه از سوی معاونت هنری و سینمایی در سال گذشته، افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف، نمایشگاه‌ها، نشست‌ها و کارگاه در حوزه‌های هنری اعم از نمایش، موسیقی، تجسمی، نقاشی، خوشنویسی، عکس، سینمایی، مد و لباس برخی از فعالیت‌های این معاونت بوده است.

وی صدور مجوز تولید ۱۱۱ فیلم مستند و کوتاه، اجرای ۳۵۱ نمایش با ۱۳۸۸ نوبت اجرا در ۲۴ سالن، ۱۶۳ موسیقی صحنه‌ای اعم از سنتی، پاپ و محلی، صدور مجوز فعالیت سه نگارخانه جدید در گیلان و برپایی ۱۱۱ نمایشگاه هنرهای تجسمی، ۸۶ نمایشگاه عکس و ۲۰ نمایشگاه خوشنویسی از دیگر فعالیت‌های این معاونت اعلام کرد.

فاضلی با بیان اینکه همچنین در سال گذشته هزار و ۱۳۱ فعالیت مشترک از سوی معاونت‌های فرهنگی و هنری برگزار شده است، تصریح کرد: معاونت توسعه و مدیریت منابع ارشاد گیلان نیز ۳۹۲ فعالیت در سال گذشته در انجام داده است.

وی در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان این اداره کل در سراسر استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۸۳ مورد مجوز اشتغال خانگی و ۱۶۱ مورد تسهیلات خود اشتغالی در حوزه فرهنگ و هنر در استان گیلان صادر و اعطا شده است.

کد خبر ۴۹۱۷۷۱۵
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21241

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics