• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9617
9
نماینده مردم رشت در مجلس:

امکان سوء‌استفاده از سهام عدالت با آزادسازی آن منتفی می‌شود

  • کد خبر : 21239
  • 16 اردیبهشت 1399 - 18:58
امکان سوء‌استفاده از سهام عدالت با آزادسازی آن منتفی می‌شود
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی را از جمله تبعات مثبت بحث آزادسازی سهام عدالت ذکر کرد و گفت: امکان سوء‌استفاده از سهام عدالت با آزادسازی آن منتفی می‌شود.

به گزارش گیلان شهر :جبار کوچکی‌نژاد  با بیان اینکه مردم تاکنون از سهام خود اطلاعات درست و دقیقی نداشتند و بحث آزادسازی سهام عدالت به شفاف‌سازی در این مورد کمک شایانی می‌کند اظهار داشت: امکان سوء‌استفاده از سهام عدالت با طرح آزادسازی آن منتفی می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ساماندهی سهام عدالت را در قالب آزادسازی آن اقدامی درست و به‌جا تلقی کرد و با تأکید بر اینکه این کار باید مدت‌ها قبل‌تر از این‌ها انجام می‌شد ابراز داشت: تاکنون رویه‌ها در مورد سهام عدالت مخدوش بود و مردم از سرنوشت سهام خود اطلاع دقیقی نداشتند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه با اجرایی شدن طرح آزادسازی سهام عدالت مردم از کم و کیف و مقدار سهام خود به صورت دقیق مطلع شده و علاوه بر نظارت بر روی آن می‌توانند برای افزایش سرمایه خود برنامه‌ریزی کنند افزود: به عقیده بنده این کار در نهایت به نفع مردم و صاحبان سهام تمام می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آزادسازی سهام عدالت به صورت تدریجی و پرهیز متولیان امر از هرگونه عجله و شتاب در این زمینه را لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: مسئولان در کنار انجام این کار باید آموزش‌های لازم را نیز به مردم در راستای نحوه استفاده از سهام عدالت بدهند.

وی آگاه کردن مردم در مورد اثرگذاری سهام شرکت‌هایی که متعلق به خود آنان است را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در اثر آزادسازی سهام عدالت مردم متوجه خواهند شد که در حال حاضر سهامدار کدام بنگاه و شرکت دولتی هستند و از طرفی قدرت خرید آنان نیز افزایش پیدا می‌کند.

کوچکی‌نژاد خالی بودن سفره نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه خانوارهای کم‌درآمد روی یارانه ماهانه خود حساب جداگانه‌ای باز کرده‌اند افزود: دولت در این شرایط سخت که بسیاری از مشاغل با رکود روبه رو شده باید میزان حمایت خود از اقشار ضعیف را گسترش دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که شرایط اقتصادی ما در چند ماه آینده به چه صورتی رقم خواهد خورد نیز افزود: ما مسیر سنگلاخ و پرفراز و نشیبی را در ماه‌های آینده در پیش داریم بنابراین دولت باید شرایط را به خوبی بسنجد و طبق جامعه آماری که دارد به داد گروه‌های آسیب‌پذیر برسد.

انتهای پیام/۶۱۴/ح

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21239

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics