• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
7
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

آثار فتح خرمشهر می تواند گره های امروز کشور را باز کند

  • کد خبر : 21247
  • 16 اردیبهشت 1399 - 19:17
آثار فتح خرمشهر می تواند گره های امروز کشور را باز کند
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تأکید بر استفاده از دستاوردهای فراوان دفاع مقدس، گفت: آثار فتح خرمشهر می تواند گره های امروز کشور را باز کند.

به گزارش گیلان شهر :سرهنگ حسین مصطفی پور صبح سه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در سالم جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه به این سخن رهبر معظم انقلاب که «خرمشهرهای زیادی در پیش داریم»، افزود: باید از حوادث بزرگ و افتخار آفرین تاریخ انقلاب اسلامی برای پیشرفت و توسعه کشور پلی بسازیم.

وی با بیان اینکه امروز باید در حوزه فتح خرمشهرهای فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی گام برداریم، گفت: دستاوردهای به دست آمده از آزاد سازی خرمشهر می‌تواند برای حل مشکلات امروز کشور کاربردی باشد لذا با همت جمعی در راستای فتح این خرمشهرها تلاش کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه عدم اطاعت به موقع از فرمان ولی فقیه سبب بروز خسارت و زیان‌های فراوانی می‌شود، گفت: این یکی از دستاوردهای بزرگ فتح خرمشهر بود.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه نظامی و دفاعی پیشرفت‌های فراوانی داشتیم و جز معدود کشورهای مقتدر در این حوزه هستیم که هر چه بخواهد می‌تواند تولید کند، افزود: به مرحله رسیدیم که دشمن جرأت تجاوز به ایران را ندارد.

مصطفی پور در ادامه با اشاره به اینکه آثار فتح خرمشهر باید گره‌های کور امروز کشور را باز کند، تصریح کرد: باید دستاوردهای خرمشهر تبیین و تشریح شود باید با نگاه انتقال بین نسلی و برنامه‌ریزی درست محتواهای مناسبی با موضوع فتح خرمشهر تولید و در جامعه منتشر شود.

کد خبر ۴۹۱۷۵۸۸
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics