شهردار رشت سپس گفت: شهرداری ارگانی است که در کنار اداره کل آموزش و پرورش به فعالیتهای فرهنگی، مذهبی و آموزشی می پردازد و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و همچنین سازمان فرهنگی و اجتماعی ما برنامه های متنوعی برای توسعه فعالیتهای فرهنگی، آموزشی و… به مناسبت های مختلف دارند.

وی خواستار شناسایی معلمان باسابقه و نمونه شهر رشت و قدردانی و تجلیل از آنها گردید و این کار را قدرشناسی از یک عمر کار و تلاش آنها دانست.

شهردار رشت گفت: ما امروز اینجا هستیم تا از کار معلمی و اهمیت و نقش معلم در جامعه قدردانی کنیم و امیدواریم اداره کل آموزش و پرورش این سال سخت تحصیلی و آموزشی را با اهتمام و برنامه ریزی با موفقیت به پایان ببرد.

گفتنی اینکه در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت هم در سخنانی با ابراز قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان و میهمانی خداوند، گفت: ما هر چه داریم از معلمان است، بنا بر این جایگاه معلم جایگاهی رفیع در جامعه خواهد بود.

اسماعیل حاجی پور افزود: ما امروز برای عرض احترام به جایگاه رفیع معلمان نزد شما هستیم و بسیار از بودن در کنار شما لذت می بریم.

وی تاکید کرد: حضور ما به نمایندگی از مردم، نشانه قدردانی و تجلیل جامعه از نقش و اهمیت معلمان است و من امیدوارم همواره از ظرفیتهای موجود برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش استفاده شود.

گفتنی است در این دیدار دکتر نادر جهان آرای مدیر کل آمورش و پرورش استان گیلان از حضور تیم مدیریت شهری استقبال کرد و گفت: با همکاری همگان می توانیم بسیاری از مسائل مرتبط با آموزش و پرورش را مرتفع کنیم.

همچنین در این دیدار محمدحسن عاقل منش عضو فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ضمن گرامی داشتن یادو خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری ، به جایگاه رفیع معلمین اشاره و این روز را به همکاران محترم تبریک گفت .

شایان ذکر است علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، شعبانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و جمعی از کارکنان شورا و شهرداری نیز در این برنامه حضور داشتند.
کلیک >>>>گزارش تصویری دیدار رئیس شورا و شهردار رشت با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان