• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
7
شهردار رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت:

مدیران باید خودروهای در اختیار را خود تحویل دهند/ ۵۲ نفر از شهرداری رشت شکایت کرده اند

  • کد خبر : 21096
  • 13 اردیبهشت 1399 - 11:46
مدیران باید خودروهای در اختیار را خود تحویل دهند/ ۵۲ نفر از شهرداری رشت شکایت کرده اند

به گزارش گیلان شهر از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، ناصر حاج محمدی شهردار رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت، با تبریک روز شوراها، گفت: امیدوارم سالهای سال مدیریت شهری بواسطه عزم قانون اساسی ادامه داشته باشد و شوراها به بلوغ سیاسی رسیده و […]

به گزارش گیلان شهر از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، ناصر حاج محمدی شهردار رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت، با تبریک روز شوراها، گفت: امیدوارم سالهای سال مدیریت شهری بواسطه عزم قانون اساسی ادامه داشته باشد و شوراها به بلوغ سیاسی رسیده و در حوزه اجتماعی موفق باشند.
 
وی درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه تراموای رشت گفت:: در بحث در رابطه با موضوع تراموا، امروز آقای رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور در ویدئو کنفرانس با بنده در تماس بودند و موضوع را از همانجا پیگیری کردیم و گفتند یکی از چهار خان پیش رو حل شده است. این به آن معناست که تصمیم نهایی نیست و باید حتماً پیگیری ها ادامه داشته باشد. شرط جمعیت بیش از یک میلیون نفر یکی از الزامات احداث تراموا بوده که خوشبختانه با همکاری مسئولان این مشکل حل شده است.
 
شهردار رشت اضافه کرد: مشکلی که در هیئت وزیران مطرح بود، بحث جمعیت یک میلیون نفر برای خطوط ریلی است که مقرر شد شهر رشت به همراه ۹ شهر دیگر از این موضوع برخوردار شوند، اما بنا شد تا بررسی هایی در شورای عالی ترافیک انجام شده و این موضوع همچنان ادامه دارد.
 
حاج محمدی با اشاره به شکایت ۵۲ نفر از شهرداری رشت به جهت جذب، گفت: توضیحات لازم به همراه وکیل شهرداری رشت در دیوان عدالت اداری ارائه شد.
 
وی ادامه داد: همچنین با حضور در دفتر معاون وزیر کشور موضوعات در خصوص ماشین آلات، خسارات وارده در برف بهمن ماه و همچنین کرونا مطرح شد و در خصوص اتوبوس مکاتباتی صورت پذیرفت و مطرح گردید که شهر رشت از تعداد اتوبوس کمی برخوردار بوده و در برابر با شهرهایی مانند اصفهان با ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، اصلاً قابل مقایسه نیست.

شهردار رشت با اشاره به اینکه تعداد اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی رشت در مقایسه با شهرهای بزرگ کشور بسیار کم است، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا اتوبوس های جدید به اندازه کافی به شهر رشت آورده شود.

دکتر حاج محمدی در زمینه اولویت بندی اجرای پروژه های شهری نیز اظهار کرد: تعریض خیابان پاسداران و اتصال میدان معراج شهدا به میدان نیروی دریایی رشت و اجرای پروژه زیر گذر میدان شهرداری به عنوان پروژه های اولویت دار در نظر گرفته شده اند.

شهردار رشت سپس ادامه داد: در خیابان نیروی دریایی تا پل عراق مشکلی که وجود دارد عرض کم خیابان است که در رایزنی های انجام شده با ارتش و دست اندرکاران ساختمان کنسولگری به نتایج خوبی برای رفع این مشکل رسیدیم.

وی در باره اجرای پروژه پارک آبی نیز گفت: در هفته های آینده قرارداد اجرای این پروژه سرمایه گذاری به امضا خواهد رسید.

شهردار رشت سپس به دیگر پروژه های اجرایی اشاره کرد و گفت: اجرای پارک حاشیه ای یا پارکومتر رشت نیز به زودی آغاز خواهد شد.

حاج محمدی تاکید کرد: اجرای ۴۳ کیلومتر فیبر نوری در رشت یکی دیگر از پروژه های مهم انجام شده است.

وی پروژه های تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان و احداث زباله سوز از پروژه های ملی عنوان کرد که در تاریخ مشخص باید انجام شود.

کلیک >>>گزارش تصویری از یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت با حضور شهردار رشت

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21096

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics